וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרמת הגז הטבעי לרדינג תתחיל ביום ראשון

שרון קדמי

14.6.2006 / 15:20

אחרי חצי שנה של עיכובים, דיונים וויכוחים, תחל תחנת הכוח רדינג לפעול בגז טבעי נקי ולא במזוט המזהם, מסוף השבוע הבא

לאחר עיכוב של חצי שנה, תחל ביום ראשון הקרוב הזרמת הגז הטבעי לתחנת הכוח רדינג, מה שיאפשר את הפעלתה על גז טבעי ידידותי לסביבה, במקום במזוט מזהם. חברת נתיבי גז, האחראית על מערכת הולכת הגז הטבעי במדינה, הודיעה כי עם השלמת עבודות התיקון של הצינור הימי על ידי חברת החשמל והעברתו לאחריות נתג"ז, היא תתחיל את תהליך המילוי של הצינור הימי בגז טבעי במסגרת היערכותה להזרמת הגז לתחנת הכוח רדינג.

במהלך השבוע הבא, תבצע נתג"ז הכנסה איטית מבוקרת של הגז אל הצינור והעלאת הלחץ בקו ל-70 בר. עד סוף השבוע הבא, תסיים החברה את מילוי הקו ותתחיל להזרים את הגז לתחנת הכוח באופן שוטף.

חיבור רדינג לגז טבעי התעכב עד עתה בשל מחלוקת נוקבת בין נתיבי גז, רשות הגז הטבעי במשרד התחבורה וחברת החשמל, בנוגע לעבודות שביצעה חברת החשמל שהניחה את הצינור בין אשדוד לרדינג.

בנתבי גז ציינו כי במסגרת ההכנות להזרמת הגז לתחנה, הושלם התיאום מול כל הגורמים הקשורים לתהליך, ובכלל זה משרד התשתיות, המשרד לאיכות הסביבה, רשות הגז הטבעי, משרד הביטחון, חברת החשמל, רשות התעופה האזרחית, נובל אנרג'י (ספקית הגז), שירות הכבאות וההצלה, משטרת ישראל, פיקוד העורף, רשויות התכנון ועיריית תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully