וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר יבדוק הקשרים בין משרדי פרסום וחב' ממשלתיות

איילה צורף

14.6.2006 / 12:31

מבקר המדינה: "התקבל חומר הנוגע למספר משרדי פרסום. ייבדקו גם הקשרים של משרד הפרסום אדלר-חומסקי עם חברות ממשלתיות"

מבקר המדינה החליט לבדוק את נושא הקשרים בין משרדי פרסום וחברות ממשלתיות - כך אומרת ל-TheMarker דוברת לשכת מבקר המדינה, שלומית לביא.

לדבריה, "במשרד מבקר המדינה התקבל חומר הנוגע למספר משרדי פרסום, והחומר ייבדק כחלק ממטלה כללית שלקח על עצמו מבקר המדינה - מטלה, שנושאה הוא העסקת משרדי פרסום בחברות ממשלתיות. כחלק מהמטלה, ייבדקו גם הקשרים של משרד הפרסום אדלר-חומסקי עם חברות ממשלתיות". לביא סרבה לפרט אילו משרדים נוספים יבדקו.

אדלר-חומסקי הוא אחד ממשרדי הפרסום הבולטים בכל הקשור בטיפול בתקציבי פרסום של חברות ממשלתיות. בין היתר, המשרד מטפל בתקציבי הפרסום של קבוצת בזק, של מפעל הפיס, חברת החשמל, רכבת ישראל ועוד. בבדיקתו, יבחן המבקר האם יש קשר בין היותו של אדלר מקורבו של ראש הממשלה לשעבר, אריק שרון (השניים הם חברים אישיים מזה שנים ארוכות), לבין זכייתו של אדלר במכרזים על תקציבי פרסום של חברות ממשלתיות רבות.

ראובן אדלר סירב היום להתייחס לדברים. לא פעם בעבר אמרו הן אדלר והן שותפו, אייל חומסקי, כי הקשרים של משרד הפרסום הם לא הסיבה שבגללה בוחרים גופים רבים לעשות שימוש בשירותי המשרד, אלא המקצועיות של אנשי המשרד. אדלר וחומסקי מקפידים להדגיש בכל שיחה בנושא כי למשרד ישנם תקציבי פרסום רבים במגזר הפרטי, בהם תקציבים בתחום הרכב, המשקאות (יפאורה-תבורי), בנקאות (בנק הפועלים, פסגות אופק), ועוד.

משרד נוסף שבעליו ידוע כאיש בעל קשרים ענפים בקרב בכירי השלטון, הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב. גיל סמסונוב, מבעלי המשרד, הוא מקורבו של ביבי נתניהו, ולכן - על פי הערכות - גם קשר זה ייבדק, אם כי במשרדו של סמסונוב לא מטופלים תקציב פרסום ממשלתיים בעלי משקל רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully