וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך יממן קייטנות לילדי עוטף עזה

13.6.2006 / 16:46

משרד החינוך הקצה 2 מיליון שקלים לפעילות הקיץ לילדי האזור. הקייטנות יהיו באחריות הרשויות המקומיות ובסיוע משרד החינוך

משרד החינוך יקצה 2 מיליון שקלים להפעלת קייטנות לילדי שדרות ויישובי עוטף עזה. שרת החינוך יולי תמיר הנחתה היום את משרד החינוך לגייס כספים להפעלת קייטנות קיץ לילדי האזור. הסכום מהווה מחצית מהעלות הכוללת של הקייטנות. המחצית השניה תמומן על ידי הרשויות המקומיות וההורים ו[[הסוכנות היהודית]].

ההחלטה התקבלה לאחר שאתמול סיירה תמיר בבית הספר שער הנגב שנפגע מ[[קסאם]]. "אין ביכולתו של משרד החינוך לעצור את ירי הקסאמים, אולם יש ביכולתנו לסייע לתלמידים ולתושבי הסביבה, בין היתר על ידי יצירת מציאות נורמטיבית לילדים, על ידי הפעלת קייטנות".

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב ציין, כי הקייטנות יופעלו בחודש יולי, והן מיועדות ל-6,000 תלמידים מגילאי הגן ועד כיתה ו'. פעילות הקייטנה בשדרות תתקיים מחוץ לישוב, והיא מיועדת לתלמידי א'-יא'. "הפעלתן של הקייטנות מיועדת לאפשר לתלמידי האזור לבלות חלק מהקיץ במסגרת חינוכית המעשירה את ידיעותיהם ואת עולמם התרבותי והחברתי באמצעות פעילות נופש והפגה". אבואב הוסיף כי הפעלת הקייטנות מיועדת לסייע לרשויות המקומיות והאזוריות ביצירת מסגרות חינוכיות לפעילות בחופשת הקיץ.

הקייטנות יפעלו במשך 15 יום, ויהיו תחת אחריותן של הרשויות המקומיות. מנהל חברה ונוער במשרד החינוך מחוז דרום ילווה את הקייטנות. עוד נמסר כי המנהיגות הצעירה וחברי תנועות הנוער יופעלו בכל מוקדי הפעילות, וכי מנהל חברה ונוער יחל בהכשרת צוותי ההדרכה, הכוללים גם חיילי נח"ל ומורות חיילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully