וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קונטרראס ברקיע השביעי

13.6.2006 / 14:49

המגיש של הוייט סוקס עלה ל-0:7 אחרי ה-3:8 של הוייט סוקס בטקסס. בולטימור ניצחה בטורונטו, דטרויט הזיעה מול טמפה ביי

יום מקוצר, סקירה מקוצרת:

טקסס - שיקגו וייט סוקס 8:3

חוזה קונטרראס ניצח ב-14 הפעמים הקודמות בהן הוכרע משחק שלו כשעוד היה על הגבעה, והפעם ה-15 לא הייתה שונה. קונטרראס רשם שיא קריירה של 11 חשמולים, והגרביים התגברו על הריינג'רס אחרי שמונה אינינגים דומיננטיים שלו. "הרגשתי שזו ההופעה הכי טובה שלי השנה", אמר האס משיקגו. איי ג'יי פיירזינסקי עם ההומר היחיד במשחק, ג'ון קורונקה עם ההפסד.


דטרויט - טמפה ביי 3:4 (אחרי 13 אינינגים)

קרטיס גרנדרסון חבט לריבי המנצח, אחרי שהטייגרס הצליחו לבצע קאמבק באינינג התשיעי, כשגם לו גרנדרסון היה בעל המניות העיקרי. תחילה הוא הכניס את קרלוס גיין הביתה, כדי לצמק על טיילר ווקר, ולאחר מכן הכניס אותו פלאסידו פולאנקו הביתה. טוד ג'ונס זכה בניצחון, בראיין מדוס עם ההפסד. סקוט קזמיר, שאמור להיות האס של טמפה ביי, צלח רק חמישה אינינגים.


איינג'לס - קנזס סיטי 3:4

האיינג'לס התאוששו מטראומת סיאטל עם ניצחון על הרויאלס הגרוטאות. אחרי יתרון 0:4 ארווין סנטנה הרשה הומר בן שתי ריצות למאט סטיירס, הרויאלס צימקו אבל אז סגר פרנסיסקו רודריגז את הדלת. שלוש חבטות ושני ריביז לדאלאס מקפרסון.


טורונטו - בולטימור 6:4

הבלו ג'ייז החמיצו הזדמנות לחבק מקרוב את היאנקיז והרד סוקס. קייסי ג'נסן צלח רק 3.1 אינינגים, כשהציפורים רושמות הפסד שלישי ברציפות. שישה אינינגים וניצחון לקריס בנסון, שמירה לכריס ריי. שני הומרים ושלוש ריצות של אלכס ריוס התותח לא עזרו לטורונטו.


וושינגטון - קולורדו 4:3

בראיין פואנטס חזר מיום של הפסד וכמעט פישל שוב. פואנטס נכנס במצב 2:4 לנאשיונלס ונתן הומר לחוזה גיין. לאחר מכן התמזל מזלו וכדור שחבט מרלון בירד נפסל בסנטימטרים ספורים מקו הפאול. בסופו של דבר הרוקיז ניצחו, כשהם קוטעים רצף של חמישה נצחונות לרמון אורטיז. ג'ף פרנסיס ניצח.


סינסינטי - מילווקי 6:5

הרדס ממשיכים לסגת מהשבוע הקסום שהיה להם עד לפני מספר ימים. הרוקי זאק ג'קסון נתן ארבעה הומרים בשבעה אינינגים והיה בדרך להפסד במדי מילווקי, אבל פרינס פילדר בהומר וריקי וויקס בסינגל הפכו את התוצאה באינינג השמיני. אדם דאן, ג'ייסון לה רו ודייויד רוס, פעמיים, סילקו את הכדור מהפארק מידי ג'קסון, קרלוס לי חבר לוויקס במסכת ההומרים במילווקי. הפסד לקנט מרקר, שמירה לדרק טרנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully