וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: כל אחד והטאטוא שלו

12.6.2006 / 16:37

היאנקיז חטפו סוויפ ביתי מאוקלנד אחרי הפסד 6:5, המטס הרשימו עם ניצחון רביעי בפיניקס - 2:15 על אריזונה. ולא שכחנו את האיינג'לס

יאנקיז - אוקלנד 6:5

בארי זיטו לא נראה מי יודע כמה, אבל עדיין גמא שבעה ושבעה וקצר את הניצחון. דן ג'ונסון חבט להומר על קייל "יש לי סטאף טוב אבל אני לוזר" פרנסוורת' באינינג השמיני, וניק סווישר חבט להומר לא שגרתי - בתוך הפארק. כל אלה, בתוספת שמירה של יוסטון סטריט, סייעו לאייז לרשום טאטוא מעניין בברונקס. היאנקיז ניצחו 11 מ-14 לפני כן, אבל הפציעות של גארי שפילד (ייעדר עד ספטמבר) והידקי מאטסוי מתחילות להתנקם בהם. "אני לא יכול לומר שזו הסיבה", אמר דרק ג'יטר, שרמז לכך שמשהו חורק בקבוצה. הומר של חורחה פוסאדה העלה את היאנקיז ליתרון זמני של 4:5.


בוסטון - טקסס 4:5
בוסטון - טקסס 13:6

מה שהיה אמור להיות סוויפ ביום של דאבל הדר לטובת הטקסאנים התהפך במזל מבחינת בוסטון לחלוקה במאזן הנצחונות. הריינג'רס היו טובים יותר בשני המשחקים, אבל בראשון נכנעו לחבטת קלאץ' של דייויד אורטיז, שעם שני רצים על הבסיסים נתן גזונגה לזריקה של אקינורי אוצוקה והשאיר עם הומר בן שלוש ריצות את הניצחון בפנוויי.

אבל למשחק השני לא נתנו הריינג'רס לחמוק מהידיים. 22 חבטות של טקסס ריטשו כל דבר שזז על הגבעה בבוסטון. הגרביים צימקו מ-5:0 ל-5:4 ונראה היה שהם בדרך לעוד מהפך, אבל ג'וליאן טבארז (למה אתה כזה עגלה? למה??), רודי סיאנז וקית' פולק עשו שעטנז בבולפן. המשחק, כמה מפתיע, הסתיים בלי הומרים. ג'ון ווסדין עם הניצחון, דייויד פאולי עם ההפסד.


אנהיים - סיאטל 6:2

הכינו את השקיות החומות, מלאכים יקרים. סוויפ? לסיאטל? בבית? לא היינו בסרט הזה? היינו גם היינו, פעמיים בעונה שעברה. אבל מי שהולך לישון עם ג'ף וויבר קם עם L חרוט לו עמוק בכרית. פליקס הרננדז הצעיר הלך תשעה ונטרל תשעה (לסיאטל. פעם שלישית בשנתיים, כן?) וראול איבנייז וג'רמי ריד חבטו להומר (החבר ולאדימיר גררו מהתגובות, אתה עוד תחלום שנשכח לסקר משחקים של האיינג'לס). וויבר עם ההפסד. העיקר שאחיו ג'רד יורד למיינורס. החיים דבש (לסיאטל, כן?)


טורונטו - דטרויט 10:5

זה אמנם לא היה כמו אצל האיינג'לס, אבל הבלו ג'ייז נכנעו בסדרה לדטרויט, למרות שנייט רוברטסון הרשה ארבע ריצות בחמישה אינינגים עם שמונה חשמולים. איבאן רודריגז עם משחק ענק של הומר וחמישה ריביז. אלכס ריוס, טרוי גלאוס, שיי הילנברנד ובנג'י מולינה חבטו להומר בטורונטו. ג'ואל זומאיה עם השמירה, טיי טאובנהיים עם ההפסד.


מינסוטה - בולטימור 0:4

אנהיים שוב הפסידה בסוויפ לסיאטל. אה, סליחה. פרנסיסקו ליריאנו ממשיך להרשים עם שבעה ושישה, והטווינס שמרו את האוריולס על אש קטנה. הומר לג'סטין מורניאו על אריק בדארד, שירה תשעה סטרייקאאוטים בחמישה אינינגים אבל לא נחלץ מההפסד.

במשחק נוסף: קנזס סיטי - טמפה ביי 8:2 (שני הומרים לג'וני גומז ולקרל קרופורד, טריפל פליי לקנזס סיטי על חבטה של ראסל ברניאן)


וייט סוקס - קליבלנד 10:8

משחק פרוע בשיקגו, כשהגרביים כמעט השלימו חזרה מ-10:2 באינינג העשירי, עד שבוב וויקמן סגר את הדלת. ג'ייק ווסטברוק זכה בניצחון בקושי למרות שמונה אינינגים דומיננטיים. פרדי גרסיה עם ההפסד. בראיין אנדרסון ואלכס סינטרון חבטו להומר בקליבלנד.

NL: המטס לוקחים את כל הקופה

אריזונה - מטס 15:2

יהההה, בייבי! המטס ממשיכים לשחק על אוקטן גבוה, כשפדרו מרטינז לא רק מגיש חמישה ונח עם ניצחון קל, הוא גם חובט לסינגל. קרלוס בלטראן השלים שבוע מפלצתי עם שתי חבטות וארבעה ריביז, שני דאבלים ושלושה ריביז לקרלוס דלגאדו. המטס השלימו סוויפ בן ארבעה משחקים באריזונה, והחבילה הזו פשוט נראית יוצא מהכלל.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 7:5

אחרי הפתיחה הדומיננטית מול פלורידה, ג'ייסון שמידט הסתפק בשישה אינינגים נגד פיטסבורג. זה פתח את הדלת לפישול נוראי של ג'רמי אקארדו וטים וורל, שהרשו חמש ריצות באינינג השמיני וניצחון שלישי בשלושה משחקים לפייראטס בעיר המפרץ. חוזה באוטיסטה היה הגורם, עם גראנד סלאם ראשון בקריירה. ניצחון למאט קאפס, שמירה למייק גונזאלס.


סן דייגו - פלורידה 7:3

ג'ייק פיבי מצטייר בעיני רבים כאס הבא של הליגה. אבל עם ERA מביך של 4.96 והפסד שביעי העונה, אל תתביישו להצביע לו בסקר במדור. פיבי טיגן עשרה אבל גם הרשה שש ריצות בהפסד. שבעה וחמישה לבראיין מוהלר, הומרים לדני אוגלה ולקודי רוס, שמירה לטיילור טנקרסלי.


קולורדו - דודג'רס 6:5

בראיין פואנטס, קלוזר אמין בדרך כלל, פישל קשות ביתרון 5:4 והרשה לטקאשי סאיטו המצוין לשמור על ניצחון של הדודג'רס. שני הומרים ושלושה ריביז למאט קמפ מלוס אנג'לס.


יוסטון - אטלנטה 4:14

אימפריות נופלות לאט, והברייבס רואים איך 14 שנות השליטה שלהם ב-NL מזרח הולכות ומתפוגגות. הומר וחמישה ריביז לג'ייסון ליין, צמד הומרים לאריק מאנסון וניצחון לוונדי (???) רודריגז. אדגר רנטרייה, צ'יפר ג'ונס וג'ף פרנקור הטיסו את הכדור החוצה לברייבס.


סינסינטי - קאבס 9:3

עם קרי ווד ב-DL, הקאביז השתמשו באחד, קרלוס מרמול, שטיגן שבעה בשישה אינינגים של עבודה וקצר ניצחון ראשון במייג'ורס. הומרים לפיל נווין, רודני סדניו ונאיפי פרז בשיקגו, אריק מילטון עם ההפסד למרות ארבעה אינינגים של נו היטר. אדם דאן, ברנדון פיליפס ודייויד רוס חבטו להומר ברדס.


מילווקי - סט. לואיס 7:5

בינתיים הקרדינלס מסתדרים בלי אלברט פוחולס וגם בלי הגשה נאותה. כל הריצות במשחק נפלו בארבעת האינינגים הראשונים, כשג'ייסון איזרינגהאוזן שומר בפעם ה-20 העונה. המנצח היה ג'וש הנקוק, המפסיד - דייב בוש. הומרים לידאייר מולינה מהקרדינלס ולריקי וויקס, פרינס פילדר וביל הול ממילווקי.


וושינגטון - פילדלפיה 0:6

הנשיונלס נראים מצוין. שון היל נתן הופעה מצוינת של שבעה אינינגים, רוברט פיק ודאריל וורד דאגו מהצד ההתקפי לנהל את העניינים. קול הלמס עם ההפסד, למרות חמישה חשמולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully