וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: IDT וג'ואיש פרס בגמר התיכונים

12.6.2006 / 15:13

יתמודדו במגרש קראפט. בנות נדל"ן סיטי זכו בליגה לנשים. הנבחרות יוצאות ללה האבר. האנדרדוגס עלו לישראבול בליגת התאקל

תחילה, ליגת הפלאג (באדיבות ג'יי אברמוף):

- בגמר אליפות התיכונים לגברים ייפגשו הערב (שני, 21:00) במגרש קראפט בירושלים קבוצות IDT וג'ואיש פרס. זאת לאחר ש-IDT ניצחה את לוין פמילי 18:20, וג'ואיש פרס גברה על טובר'ס בויז 13:14 בהארכה.

ג'ואיש פרס הובילה 7:14, טובר'ס הגיבו בטאצ'דאון אבל החמצת נקודת האקסטרה הובילה להפסדם. IDT הובילה 6:20 פחות משתי דקות לסיום, הג'אגס צימקו אבל לא הצליחו לבצע המרה לשתי נקודות.

- בין הנשים הדהימה נדל"ן סיטי את בורגרס באר 12:13 בטורניר האביב במגרש קראפט. אביבה גרשון הובילה את בנות נדל"ן סיטי לניצחון עם שני טאצ'דאונים.

- נבחרות הפלאג פוטבול יוצאות ללה האבר, צרפת, לתחרות "פלאג אוסיאן", אליפות צרפת הפתוחה. האליפות תכלול גם נבחרות מובילות מצפון אמריקה. השחקנים הבולטים בישראל הם קני צווייבל, הקוורטרבק, התופס אריה באומן ושחקן ההגנה אמיר קרונברג.

תאקל פוטבול: הכל מוכן לגמר

אנדרדוגס - סאברס 0:35

המשחק האחרון בין שתי הקבוצות התל אביביות נעל את עונתה הסדירה הראשונה של ליגת ה IFL. ביום שישי חם נאספו הקבוצות אל כר הדשא למשחק קשה ומיוזע של פוטבול אמריקאי אגרסיבי, כמו שצריך.

על כף המאזניים היה תלוי כרטיס העלייה לגמר. הקבוצה שתנצח עולה להתמודד כנגד ה"אנדר-דוגס" החיפאים, במשחק האליפות שיערך ב 23.6 בקומפלקס ספורט ירקון, בכפר הבפטיסטים בפ"ת. מצב הנקודות בטבלה הפך את המשחק הזה להיות המכריע בין ה"חלוצים" ו"הסברסים".

גם הפעם הגיעו הסברסים בהרכב חסר, מה שהקשה עליהם בזמן המשחק.לא רק זאת, במהלך המשחק איבדו הסברסים שניים מהליין בקרים (הרו כסליו, עידו בן דיין) לטיפולים רפואיים. שניהם חזרו לאחר מכן לשחק, אך היעדרותם בלטה במגרש והם חזרו כאשר הפרש הנקודות היה רב. מנגד, קיבלו החלוצים חיזוק בצורתו של איתי אשכנזי. איתי, הק"ב שפתח את מרבית משחקי העונה, ישב בצד בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה לרגלו ולא היה ברור אם יחזור לשחק העונה. בזמן זה, פתח נדב כהן בעמדת הקווטר בק, שבה שיחק גם הפעם. איתי ונדב נתנו לחלוצים שילוב של יד מדויקת וניהול משחק מוצלח וסללו את הדרך לניצחון 0:35 על גבם הדוקרני של הסברסים.

ריכז: בן פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully