וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי השבוע: אירלנד מתחה את ניו זילנד

רועי פרידמן

12.6.2006 / 14:57

הניו זילנדים ניצחו 23:34 אחרי פיגור במחצית. אוסטרליה כתשה את אנגליה 3:34. נצחונות גם לדרום אפריקה, איטליה ו-וויילס

ניו זילנד - אירלנד 23:34 (16:8 במחצית)

בליץ של 13 נקודות ב-10 הדקות האחרונות הבטיח לניו זילנד ניצחון בית 17 ברציפות. עוד לפני שהצופים הספיקו להתיישב באתלטיק פארק בהמילטון, דאג האוולט העלה את האול בלאקס עם טריי ראשון, אך לוק מק'אליסטר החמיץ את ההמרה ועוד עונשין 5 דקות אח"כ. דקה תשיעית, והאורחים עלו ליתרון ראשון. בריאן או'דריסקול, שהמסע הקודם שלו בניו זילנד נגמר עם כתף פרוקה, דקה לתוך המשחק הראשון במדי הליונז, השיג טריי, ובתוספת המרה של רונאן או'גארה קבע 5:7 לאורחים. שלוש דקות אח"כ או'גארה הוסיף עונשין. מק'אליסטר, אחרי שתי החטאות נוספות, איפס את הרגל וצמצם ל-10:8. או'גארה הוסיף עוד שתי בעיטות עונשין עד למחצית.

4 דקות לתוך המחצית השנייה, והאול בלאקס חזרו עם טריי של מילס מוליאיינה והמרה של מק'אליסטר, אלא שהאירים חזרו עם טריי משלהם של אנדרו טרימבל, ועם המרה נוספת של או'גארה זה כבר 15:23 לאורחים. מק'אליסטר הוסיף עוד שלוש בעיטות עונשין לפני שמא'אה נונו מסר לטרוי פלאבל לטריי, 7 דקות לסיום, עם המרה ועונשין נוסף של מק'אליסטר. האול בלאקס ממשיכים לשמור על מאזן נקי נגד אירלנד.

צוברי הנקודות

ניו זילנד

טרייס : דאג האוולט, מילס מוליאיינה, טרוי פלאבל
המרות : לוק מק'אליסטר 2
עונשין : מק'אליסטר 5

אירלנד

טרייס : בריאן או'דריסקול, אנדרו טרימבל
המרות : רונאן או'גארה 2
עונשין : או'גארה 3

אוסטרליה - אנגליה 3:34 (0:9)

אנגליה ממשיכה להיראות רע, אחרי טורניר שש אומות לא מוצלח. האנגלים פתחו רע את סבב המשחקים בחצי כדור הדרומי עם תבוסה בסידני. אוסטרליה, שנראתה רע מאד עד לאחרונה, קיבלה בטחון, בעיקר לקראת הטורניר החשוב מול ניו זילנד ודרום אפריקה בחודש הבא. סטרלינג מורטלוק הבקיע שלוש בעיטות עונשין במחצית הראשונה כאשר בתווך, ג'ורג' גריגן, הקפטן הוותיק, מציל טריי בטוח. אולי בארקלי עוד הבקיע את הנקודות הבודדות של אנגליה בתחילת המחצית השנייה, אלא שמורטלוק הוסיף עוד שתי בעיטות עונשין ושתי המרות לטרייס של כריס ליית'ם ומארק ג'רארד. רודני בלייק חתם את המשחק עם טריי 3 דקות לסיום.

צוברי הנקודות

אוסטרליה

טרייס : כריס ליית'ם, מארק ג'רארד, רודני בלייק
המרות : סטרלינג מורטלוק 2
עונשין : מורטלוק 5

אנגליה

עונשין : אולי בארקלי

דרום אפריקה - סקוטלנד 16:36 (6:18)

דרום אפריקה השיגה את הניצחון הגבוה שלהם אי פעם נגד סקוטלנד בדרום אפריקה, אחרי שהבקיעה 4 טרייס מול אחד של האורחים. הסקוטים עוד היו במשחק בהתחלה אחרי שפרסי מונטגומרי וכריס פאטרסון הבקיעו בעונשין כל אחד, אבל אחרי שני טרייס תוך דקה של שאלק ברגר וברייטון פולסי המשחק היה גמור.

צוברי הנקודות

דרום אפריקה

טרייס : שאלק ברגר, ברייטון פולסי, אנדרה סניימן, פרסי מונטגומרי
המרות : מונטגומרי 2
עונשין : מונטגומרי 4

סקוטלנד

טריי : סיימון וובסטר
המרה : כריס פאטרסון
עונשין : פאטרסון 3

עוד תוצאות: איטליה - יפן 6:52, וויילס - ארגנטינה 25:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully