וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות נפגעים בתאונת רכבת בבית יהושע

12.6.2006 / 12:44

רכב התנגש בטנדר שעצר לפני מחסום הרכבת, דחף אותו לפסים והוביל להתנגשות עם רכבת נוסעים. עד כה, דווח על כ-60 נפגעים בהם 3 פצועים קשה, 6 פצועים בינוני והשאר קל

עשרות בני אדם נפצעו לאחר שרכבת קומותיים, שיצאה ב-11:44 מנתב"ג לכיוון חיפה, התנגשה בטנדר שנתקע על פסי הרכבת במחסום בית יהושע. ברכבת היו כ-200 נוסעים. מעוצמת הפגיעה הועפו שלושה קרונות וקטר זה על זה.

כוחות החילוץ מדווחים על כ-60 נפגעים בהם שלושה פצועים קשה, שישה פצועים בינוני והשאר קל. בשלב זה ישנם עוד ארבעה לכודים באחד מקרונות הרכבת וקיים חשש לחיי שניים מהם, לאחר שכוחות החילוץ לא הצליחו ליצור עמם קשר. עד כה חולצו שני לכודים, גבר ואישה כבני חמישים. השניים פצועים במצב בינוני עד קשה.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה, כי רכב שהגיע מאחורי טנדר, שנעצר לפני מחסום הרכבת, התנגש בו ודחף אותו לתוך המסילה. באותה עת עברה הרכבת. נהג הטנדר הצליח להימלט ברגע האחרון. תצפיתן של רכבת ישראל שהוצב במקום לא הצליח למנוע את התאונה.

ניידות רבות של מד"א ומכבי האש הגיעו לזירת התאונה מכל האזור המרכז והשרון. גם כוחות חילוץ של מיחידת ההצלה של צה"ל הוזעקו למקום יחד עם מסוק צה"לי.

תנועת הרכבות בין חיפה לתל אביב הופסקה. שדה התעופה בהרצליה נסגר לתנועת מטוסים. הנהלת הרכבת הורתה על הקמת ועדה לחקירת התאונה.

סמל אורן שישיצקי, דובר כוחות הכיבוי של פתח תקווה שנכח בזירת התאונה בבית יהושע סיפר בשיחה עם מערכת וואלה! חדשות, ששלושה קרונות עלו אחד על השני, לאחר שהרכבת ירדה מהפסים. לדבריו, "מדובר בהמון אנשים פצועים ולכודים. כוחות מכבי אש נתניה מבצעים פעולות חילוץ במקום וגם עשרות חובשים ממד"א מבצעים פעולות חילוץ".

מספרי החירום בבית החולים

מספרי החרום בבתי החולים לקבלת מידע על נפגעי תאונת הרכבת:

בית החולים מאיר בכפר סבא: 1255199

בית החולים לניאדו בנתניה: 1255191

בית החולים הלל יפה בחדרה: 1255166

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully