וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לג'רון רוברטס

שגיא ניר

11.6.2006 / 19:38

עוד לפני פציעתו של בורשטיין, פנתה האלופה לגארד של הפועל תל אביב, שישחק כמתאזרח. גרשון עשוי להישאר כמאמן מעל שרון דרוקר

מיד עם הזכיה באליפות ה-46 במספר, ובמכבי תל אביב התחילו במרץ את ההכנות לעונה הבאה. הקבוצה פנתה לג'רון רוברטס, שחקן הפועל תל אביב בעונה האחרונה, וכבר השבוע תתקיים פגישה בעניין עם סוכנו.

עם תחילת עידן החוק הרוסי בכדורסל הישראלי, הבינו באלופה כי ספסל קצר כמו זה שהיה להם העונה לא יקל על המלאכה, והפניה אל השחקן, שרק לפני שבוע זכה באזרחות ישראלית בצוותא עם ג'יימי ארנולד, נעשתה עוד לפני פציעתו החמורה של טל בורשטיין בגמר הפיינל פור ביום חמישי. כעת, עם פציעתו של בורשטיין, הופך חיזוק עמדת הגארד למשמעותי עוד יותר.

רוברטס הגיע העונה להפועל תל אביב לאחר מספר עונות בליגה השניה. השחקן, ששיחק שנתיים בלב השרון, ושנה בקרית מוצקין, רמלה ואשדוד, הציב השנה ממוצעים של 12.8 נקודות ב-33.1 דקות משחק ו-3.4 ריבאונדים. ההערכה היא כי המשא ומתן לא צפוי לקחת זמן רב, וכי השחקן ילבש צהוב בעונה הבאה.

פיני עשוי להישאר כמאמן מעל שרון דרוקר

אחרי חודשים של הודעות פרישה והצהרות פרידה, מתעוררת אפשרות כי פיני גרשון ימשיך במכבי תל אביב. המאמן המעוטר, שהודיע כבר בכל דרך אפשרית כי עייף מאימון, מיועד לקבל סמכות מקצועית רחבה יותר במועדון, כשאת מלאכת האימון השוטפת יקיים מאמן צעיר יותר. ההתרחקות בין מכבי לבלאט בימים האחרונים רק מחזקת את התחושה כי חגיגות הניצחון ביום חמישי לא היו הופעת הפרידה של גרשון מיד אליהו.

בימים האחרונים התבטא גרשון לא פעם כי לא ירצה לראות את מכבי דועכת לאחר עזיבתו, והצהרותיו המתונות משהו גם לאחר הזכיה באליפות נועדו, ככל הנראה, על מנת לפתוח מחדש את הדלת הצהובה. מי שעשוי לשמש כמאמן תחת גרשון הוא מאמן אוראל גרייט שרון דרוקר, המאמן היחיד שהביא תואר אירופי לקבוצה ישראלית שאינה מכבי תל אביב. דרוקר, המקובל על ראשי מכבי, נצפה בחודש האחרון פעמים רבות בהיכל, ויתכן כי יקבל מהנהלת הקבוצה את ההזדמנות לקפיצת המדרגה המשמעותית בקריירה שלו.

מי שממשיך להתרחק מיד אליהו הוא המועמד שנחשב למוביל עד עתה, דיוויד בלאט. בלאט העפיל עם בנטון טרביזו לגמר הפלייאוף האיטלקי, והצלחה אפשרית עם הקבוצה, כמו גם פיצויי העזיבה אותם עשויים לדרוש האיטלקים, עלולים לפגום בסיכויי הקאמבק להיכל. בסביבתו של בלאט התבטאו בימים האחרונים לגבי סיכויי חזרתו לארץ, ואמרו כי "מכבי לא רודפת אחרי דייויד ולא נותנת לו את ההרגשה שהוא רצוי במועדון". הפעולות האחרונות של משפחת בלאט, בהן ההודעה על עזיבת בית המשפחה במושב בית יהושע והרשמת הילדים לבתי ספר בינלאומיים בפאדובה וטרביזו, רומזות כי בלאט יעדיף להמשיך את ההצלחה האירופית שלו בשנתיים האחרונות, ולא יתפתה לחזור למכבי תל אביב.

עדכון ראשון:11.6.06 18:23
עדכון אחרון: 11.6.06 19:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully