וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סופרמן יוצא מהארון?

רויטרס

10.6.2006 / 10:07

הסרט "סופרמן חוזר" ייצא בקרוב, וגל שמועות טוען במרץ שגיבור העל הוא הומו. עד כמה זה יועיל למכירות הכרטיסים?

אחרי שבועות של שמועות באינטרנט על העדפותיו המיניות של [[סופרמן]], הוציא במאי הסרט החדש "סופרמן חוזר", בריאן סינגר, הכחשה גורפת. סינגר אמר, כי "סופרמן הוא ככל הנראה הדמות ההטרוסקסואלית ביותר בכל סרט שעשיתי. אני לא חושב שהוא אי פעם היה הומו".

קהל המטרה העיקרי של הסרט הוא גברים צעירים וכדי לכסות את עלויות ההפקה, המפיצים חייבים למשוך אותם לאולמות. לא ברור עד כמה הם יצליחו במשימה, אם הצופים יאמינו שסופרמן הוא הומוסקסואל.

המגזין ההומו-לסבי הידוע The Advocat, פרסם על שערו את הכותרת "עד כמה סופרמן הומו"? הלוס אנג'לס טיימס פרסם כתבה שמנתחת כיצד יכולה מיניותו של סופרמן לסייע לסרט. אחרי הכל, הסרט "הר ברוקבק", שמתאר את אהבתם של שני בוקרים בארה"ב השמרנית של שנות השישים, גרף 178 מיליון דולר בבתי הקולנוע ברחבי העולם.

"הוא לובש בגד גוף ועף מעל העיר בגלימה אדומה. ממש לא עניין גדול", אומר סינגר, ומזכיר ש[[ספיידרמן]], גיבור על אחר, לובש טייטס. כך גם גיבורי הסרט "אקסמן", שסינגר ביים את שני הפרקים הראשונים שלו. סינגר אומר כי הגרסה שלו לגבר הפלדה, שמגולם על ידי השחקן הצעיר ברנדון ראות', היא "אייקון רומנטי מאוד – נאה, אצילי ופגיע".

בפרק הנוכחי של עלילות סופרמן, הוא חוזר לכדור הארץ אחרי חמש שנות היעדרות, ומגלה שאהבת חייו, העיתונאית לואיס ליין, כבר לא מאוהבת בו, ואף אוחזת בחבר חדש וילד. ובכל זאת, כשסופרמן נכנס לחייה מחדש, ליין מוצאת את עצמה נמשכת לכריזמה הידועה שלו. "כולנו גירדנו את הראש", אומר פול לביץ, נשיא חברת DC Comics, המפיצה את עלילותיו של סופרמן. "הוא לא הומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully