וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הילדים זה אנחנו?

לי-אור אברבך

7.6.2006 / 14:37

בניקלודיאון האנגלי טוענים: מיזם ערוץ הילדים הקורא לצאת החוצה לשחק מועתק מאיתנו. ערוץ הילדים: לא מכירים

פרוייקט ערוץ הילדים "קחו הפסקה - צאו לשחק" שצפוי לעלות במהלך יוני עורר תדהמה בקרב אנשי ניקלודיאון אנגליה. זאת בשל פרוייקט רב שנתי של ניקלודיאון העולמי בשם Let's Just Play בעל אופי זהה לחלוטין.

לוואלה! ברנז'ה נודע נודע כי מאז הפרסום אודות הקמפיין בישראל, בודקים בניקלודיאון אנגליה האם מותר לערוץ הילדים המקומי לקיים את הפרויקט.

מדובר ברעיון על פיו הערוץ ימליץ לילדים לצאת החוצה ולשחק משחקים שונים על פני לצפות בטלוויזיה ולשחק במחשב. הפרוייקט הניקי הושק לפני שנתיים באנגליה, ומדי פעם משועתק לערוצי ניק השונים באירופה.

ב 31 במאי האחרון, לפני שבוע, הושק הקמפיין בהולנד. הקמפיין כולל הפעלות במשחקי חצר מחוץ למסך, ושיאו בהחשכת המסך לגמרי למשך יום שלם, בו הילדים אמורים לשחק בחוץ ולהעביר אחר כך דיווח לערוץ מה הם עשו בדיוק.

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מרון, שהקים את ערוץ הילדים אמר לוואלה! ברנז'ה כי "ההצלחה של ניקלודיאון היוותה עבורנו מודל. וגם בראשית הדרך אימצנו מדרכי הפעולה של הערוץ המצליח ביותר בעולם לילדים, ולכן לא מפתיע אותי שזה קורה גם עכשיו".

"ענני תקשורת" הכריזה לפני חודש על יציאת ניקלודיאון לקמפיין שבמרכזו תזונה נכונה ואורח חיים בריא ונכון שכולל גם פעילות גופנית - קמפיין המתיישב עם רעיון הרשת העולמי. בימים הקרובים מתכוונים להכריז בערוץ על התוכן של הקמפיין שיחל ביולי.

מערוץ הילדים נמסר, "איננו מכירים קמפיין דומה של ערוצים בינלאומיים. אם התקיימו או ייתקיימו בעתיד קמפיינים בנושאים חברתיים דומים, אנחנו נשמח לעמוד בשורה אחת עם כל גורם רציני בטלויזיה ומחוצה לה, שמקדם קמפיינים חברתיים וערכיים כגון: קמפיין משחקי הילדות, שמירה על איכות הסביבה, סבלנות, מניעת אלימות, אכילת יתר וקמפיינים נוספים של ערוץ הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully