וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי מיתר גייסו כסף ותרמו טלוויזיות לסורוקה

6.6.2006 / 10:45

ילדי כיתות ה'-ו' מכרו סוכריות ביום הבחירות ובכסף שגייסו רכשו 3 מכשירי טלוויזיה ומכשיר די.וי.די למחלקת מיון ילדים

אתמול נערך בבית החולים סורוקה ב[[באר שבע]] טקס שהיווה את שיאו וסיומו של "מבצע סוכריות 2": ילדי כיתות ה'-ו' מהיישוב [[מיתר]] הגיעו עם שלושה מכשירי טלוויזיה ומכשיר די.וי.די שאת הסכום לקנייתם גייסו ממקור יוצא דופן – סוכריות מחגיגות בר מצווה בהן השתתפו. המכשירים נמסרו למחלקת מיון ילדים בבית החולים.

משה וייץ, בן 12, יזם מבצע דומה בשנה שעברה ובעקבות הצלחתו יזם את המבצע הנוכחי. לדבריו, "אחרי שכבר היה לי מלאי ענק בבית של סוכריות, חשבתי שאולי כדאי למכור את הסוכריות ולתרום את הכסף למקום כלשהו. אני וחבריי התחלנו לגבש את רעיון 'מבצע סוכריות'. אספנו כמות גדולה של סוכריות אותן מכרנו מדלת לדלת ואספנו 250 ש"ח. אחרי תקופה כלשהי לחבר שלנו היה זיהום ברגל והוא אושפז במחלקת ילדים בסורוקה, אז באנו לבקר אותו והלכנו יחד למשחקיה ושיחקנו בשולחן כדורגל. חשבתי שיכול להיות שהמשחק ששיחקנו נקנה בכסף שאנחנו הבאנו".

בעקבות זאת יזם וייץ את "מבצע סוכריות 2".הפעם המבצע היה גדול, נרחב ומקיף יותר. "ביקשנו מכל ילדי בית הספר שיאספו סוכריות ויביאו לנו, הגענו ל-2,728 סוכריות והחלטנו למכור אותן ביום הבחירות".

הילדים הכינו שקיות עם הסוכריות והציבו דוכן ליד כל מוקד בחירות, עליו נתלה שלט "למען ילדי סורוקה". בסוף היום גילו שאספו 1,865 ש"ח. "פשוט לא הצלחנו להאמין לסכום הכסף שהגענו. החלטנו שהפעם נקנה בכסף מתנה לבית החולים על פי צרכיו", אמר וייץ. בהודעה לעיתונות הודו בית החולים והילדים שהשתתפו במבצע לכל מי שהיה מעורב בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully