וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריך לחשמל למוות את שקע ותקע

צחי בירן

6.6.2006 / 9:33

הפקק, המזגן המושבת וגלגול העיניים על העומס הבלתי צפוי הקפיצו לצחי בירן את הפיוז. עכשיו הוא מחכה לרגע שיוכל להתנתק

שלום לכם חברי ועד חברת חשמל. רק רציתי להודיע לכם שביום הראשון שבו אפשר יהיה להירשם הרשמה מוקדמת ל"חשמל ישראל" (תכירו, המתחרה העתידית שלכם) אני אעמוד ראשון בתור, אשן בשק שינה על מפתן דלתם, ואפילו אביא עט מהבית – הכל בשביל לנתק איתכם כל קשר אפשרי.

מילדות לימדתם אותנו לחסוך בחשמל, מ"אדון צ'יבוטרו" ועד "שטקר" – כולם טחנו לנו בשכל על שעות עומס, מאווררים, מזגנים ושטיחים שיכולים לעוף על הכבלים – אמרתם, הפנמנו. אבל מה, עם השנים נהייתם שחצנים, תפסתם תחת. עזבתם את החיסכון והתחלתם ליחצ"ן את עצמכם עם זוג הנוכלים שקע ותקע, שהתחילו ללמד אותנו איך לשלם ולבוא לבקר אותנו במרכז המבקרים (אגב, גם אם אני והמרכז לבד על אי בודד, אין מצב שאני נכנס).

השקעתם מיליוני שקלים בפרסום, מי יודע כמה משרדי יח"צ גזרו קופון ובשביל מה? הרי אין לכם מתחרים, ולנו אין ממש ברירה. למה אני צריך לאהוב את שקע ותקע? אולי כדי שכשאתם תוקעים לי 1,500 שקל חשבון בקיץ אני אזכר בדאחקות שלהם ואחייך כל הדרך לגיהוץ הכרטיס? איפה עכשיו הבובות הטפשיות שלכם, כשאני חוזר הביתה מהעבודה, נתקע בפקק כשאין רמזורים, נתקע במעלית ונתקע בלי משהו קר לשתות. האם הם עדיין משחקים מחבואים עם איזו זקנה בפארק? האם אתם באמת מצפים שנהיה סבלנים ונאמין שזה עומס לא צפוי, שהעובדה שנהייה חם ביוני נחת עליכם כרעם ביום בהיר? ומה בדיוק יקרה באוגוסט, כשהמזגנים ידלקו 24 שעות ביממה – מה תעשו אז, תעבירו עוד משחן?

אני מתחיל לחשוש שאולי בכלל מדובר בקונספירציה מלוכלכת, שכל מטרתה היא להחזיר לכם את רדינג, שנסגרה בגלל זיהום אוויר? הרי כשהמשרד לאיכות הסביבה החליט באומץ לסגור אותה, הזהרתם שיהיה רע ומר – והנה, החלטתם להראות מאיפה משתין הדירקטור וולט. בעודי מזיע מול המחשב וכותב את השורות האלה, הודיע השר עזרא על פתיחת רדינג באופן זמני. כנראה שניצחתם.

על הכל אני מוכן כבר למחול – על משחקי הכוח שלכם בכנסת, על המשכורת 13, על חריגות השכר שמככבות בדו"ח השכר הציבורי, על גיוס קרובי משפחה ואפילו על החשמל חינם שאתם צורכים כאילו יש לכל אחד מכל בבית תחנת כוח קטנה – אבל הפעם, חברים, הגזמתם בגדול. אולי עכשיו, שהוועדה שפואד הקים תגיע למסקנה שמדובר במחדל ושלא יתכן שאין לכם רזרבות, אולי אז יפתח השוק לתחרות ופתאום נגלה, כמו שקרה לנו עם "בזק" והשיחות לחו"ל, שאפשר לחיות בלעדיכם, והרבה יותר בזול.

אז רק תזכרו שם בחברת חשמל, שזין זה כמו בומרנג, ולמרות שלישראלים יש זיכרון קצר, בענייני נקמה אנחנו זוכרים שנים קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully