וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הראלי של קרוליינה

6.6.2006 / 8:14

ההוריקנס לא נבהלו מפיגור 3:0 וניצחו בבית 4:5, כדי לעלות ל-0:1 בסדרת הגמר מול אדמונטון. רולוסון גמר את הסדרה עם פציעה

קרוליינה - אדמונטון 4:5 (0:1 להוריקנס בסדרה)

הסיפור הגדול של הלילה, מלבד העובדה שההוריקנס חזרו מפיגור 3:0 כדי לנצח בענק את המשחק, היא העובדה שדוויין רולוסון, שוער אדמונטון שהיה בין האחראים לכך שהגיעה לגמר, נפצע. רולוסון גמר את הסדרה בגלל פציעה בברך לאחר התנגשות שש דקות לסיום, והשוער הותיק, שלא החמיץ אפילו שניית משחק בפלייאוף, סיים את העונה. במקומו נכנס לשער טיי קונקלין, חילוף שעלה ביוקר לאוילרס. 31 שניות לסיום קונקלין ניגש לשחק עם הדסקית, במהלך שגרתי מאחורי הרשת. אלא שהמסירה שלו לג'ייסון סמית' הייתה רעה. לא בזמן הנכון, לא במקום הנכון.

הדסקית שמסר קונקלין לסמית' פגעה במחבטו של האחרון, וממנו ניתזה לכיוון הרשת. ספק אם רוד ברינד'אמור, שהמתין באזור, הבקיע שער קל יותר מזה. "לא שעשיתי יותר מדי", אמר כובש שער הניצחון, "זה שער מוזר. לא קורה שיש יותר מדי כאלה, אבל אתם יודעים מה? אני אקח את זה בכל הזדמנות".

ואם בשוערים עסקינן, הרי שגם בצד השני אי היציבות נמשכת. קאם וורד, שפתח במקום מרטין גרבר (סליחה - טעות שלנו), רשם 34 עצירות אבל גם את ארבעת השערים. פרננדו פיסאני, כריס פרונגר ואית'ן מורו העלו את האוילרס ל-0:3, ארבע דקות לסיום השליש השני. לאחר מכן וורד הכניס יציבות בהגנתו, וההתקפה הגיבה במהפך אדיר, ובמשחק משובח של הקבוצות המיוחדות. תחילה כבש ברינד'אמור כדי להוריד ל-3:1 בסיום השליש השני. בתחילת השלישי הבקיע ריי וויטני שצימק ל-3:2, ולאחר מכן הוסיף שער בפאוור פליי. עשר דקות לסיום כבש ג'סטין וויליאמס עם חוסר שחקן, וזה כבר 3:4. אלס המסקי הצליח לאזן, גם הוא בפאוור פליי, לפני הטעות הטראגית של קונקלין.

בכל הסיפור הזה וורד המחליף רשם 34 עצירות, כולל אחת גדולה לשון הורקוף, 3.8 שניות לסיום. בעיית השוער של ההוריקנס, עליה הצבענו לפני הסדרה, מתגמדת כעת מול זו של האוילרס, אבל פרונגר לא נכנע. מי שיעמדו בשער בהמשך הסדרה הם קונקלין ויוסי מרקאנן: "אנחנו סומכים על יוסי ועל קוקס. נכון שהם לא שיחקו יותר מדי בחודשיים האחרונים, אבל ראיתי אותם באימונים והם היו חדים. הם יעשו עבודה טובה".

המשחק הבא בסדרה - שוב בראלי, בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully