וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת יתושים בשכונת רמות בירושלים

5.6.2006 / 13:08

במוקד העירוני התקבלו כ-5,000 תלונות על ריבוי יתושים. הגורם הוא כנראה מי שופכין שזורמים מאזור רמאללה לשכונה ומצטברים שם

במוקד העירוני של [[ירושלים]] התקבלו היום יותר מ-5,000 תלונות של תושבים על מכת יתושים ב[[שכונת רמות]] בעיר. על פי התלונות נזקקו חלק מהתושבים לטיפול רפואי. ככל הנראה, מכת היתושים נגרמה בשל מי שופכין מאיזור רמאללה המגיעים לאיזור. נמסר, כי בעקבות פניית העירייה החל פיקוד המרכז בעבודות לצמצום הביוב המגיע לאיזור.

תושב השכונה מאיר קסנר, תיאר בראיון לגלי צה"ל את סבלם של התושבים ואמר כי "מדובר בכמויות אדירות של יתושים. לאנשים כבר אין יום ואין לילה. ילדים קטנים נעקצים וחלקם כבר הגיעו לאשפוז. מדובר פה במכה שזה לא יאומן - יתושים אלימים, שחורים וגדולים. בבית הכנסת דיבר רופא ואמר לציבור לישון בקיץ החם עם גרביים וכפפות כי הסוג הזה מסוגל להביא את קדחת הנילוס ומחלות למיניהן. כשיוצאים לרחוב פשוט הולכים בתוך נחילי יתושים, והם גם נכנסים הביתה בכמויות".

עיריית ירושלים פנתה למנהל האזרחי בבקשה לטפל בבעיה מאחר ומוצאה מעבר לקו הירוק. אלוף פיקוד המרכז, יאיר נווה, הנחה את מערך הלוגיסטיקה של הפיקוד להזיז ולנקות את צינורות מי השופכין ולרוקן מקווי שופכין.

ראש עיריית ירושלים ותושב השכונה, [[אורי לופוליאנסקי]], סיפר על האורחים הלא רצויים: "זה באמת דבר נורא. יש עלי כמה וכמה עקיצות. עיריית רמאללה בעצם מזלזלת בכל הצדדים האנושיים. לצערנו עיירית רמאללה שופכת את הביוב לכיון מערב, וזה מגיע לכיוון גבעת זאב. המים מהביוב עולים וזה יוצר מקום שמהווה מקום טוב לדגירת יתושים. בשבוע שעבר נכנסו לשטחים האלה, כמובן באישור הצבא, כדי לעשות הדברה, אבל זה לא מספיק כי הביוב ממשיך לזרום ומגיע לאזורנו. פניתי לאלוף הפיקוד ואכן הם נכנסו עכשיו לפעולה מאוד אינטנסיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully