וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קמפר פתחה סניף חדש בקניון עזריאלי

נרי אבידן סלע

5.6.2006 / 10:02

עד היום היה צריך להגיע לשינקין כדי לקנות קמפר בתל אביב. האם החנות החדשה בעזריאלי תדרבן קונים להגיע לקניון?

בסניף החדש של קמפר בקניון עזריאלי, שנפתח החודש, יש רצפת עץ, שולחנות העשויים מ-3000 מטר של חבל מלופף ועליהם שורות שורות של נעליים צבעוניות, מנורות עשויות עץ וקירות הצבועים באדום וירוק. אכן, גם זה סוג של שדה שיש לקצור. לאחר חמש שנים מוצלחות של העשרת שוק האופנה השינקינאי בנעליים הספרדיות, החליטו בחברה להרחיב את שוק הלקוחות גם לאלה הנהנים מקניון נקי וממוזג ולא רק לחובבי הרעש והפיח המרכז תל אביבי.

המותג קמפר נוסד ב-1975, כשהמוטו שעומד מאחוריו הוא שילוב של נוחות ודמיון. מאז מתעקשים בחברה לנסות לחדש ולהרחיב את גבולות החופש והעיצוב בנעליים. מדגם הקז'ואל הקלאסי, PELOTAS, המזכיר נעלי באולינג ומגיע במגוון צבעים, חומרים וגרסאות - עכשיו, למשל, ניתן לרכוש דגם מיוחד למונדיאל המעוצב עם חלון בצד הנעל בצורת כדורגל ודגלים של כל המדינות המשתתפות - ועד דגם ה-WABI, שאותו מרכיבים משלושה חלקים נפרדים לפי בחירה: סוליה פנימית, "מגן רגל" חיצוני וגרביים מחומרים שונים לחורף. כמובן שאסור לשכוח גם את דגמי ה-TWINS, המציעים זוג נעליים שבכל אחת עיצוב מעט שונה אך משלים. העונה נצפו בקטגוריה זו כפכפים עם סוליה פנימית בדוגמאות פסטה או מאווררים.

עיקרון הנוחות מתבטא גם הוא במבחר: יש אימומים המתאימים לרגליים רחבות, עקבים נמוכים לצד גבוהים וסוליות פנימיות וחיצוניות מעור, מגומי או מקוקוס. העונה אף הופיעו לראשונה קבקבי עץ. מוטו המותג אינו מתבטא רק בעיצוב הנעליים והוא זה שהנחה את עיצוב החנות, שתוארה קודם. העיקרון דוגל ב-OPEN HOUSE - כאשר הנעליים נגישות למבט, מגע ומדידה, במקום להיות כלואות מאחורי ויטרינות, ואף מכתיב את השימוש בחמרים טבעיים. בכלל, על נעלי קמפר ניתן למצוא תוויות קטנות כמו: CONTACT EARTH המסבירות כיצד הנעל מסייעת להחליף אנרגיה עם האדמה. טוב לדעת שמעכשיו ניתן למצוא קצת טבע גם בעזריאלי.

מידות: גברים 40-47, נשים 36-41, יוניסקס 36-47.
מחירים: סנדלים 539 - 629 ש"ח, נעליים 729 - 889 ש"ח
קמפר עזריאלי, קניון עזריאלי, קומה 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully