וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: ליגה בצל המונדיאל

עמיאל רז

3.6.2006 / 11:28

משחקי המחזור העשירי בליגה הברזילאית יתקיימו ביומיים הקרובים, כשאחריהם היא תצא לפגרה בת יותר מחודש בגלל גביע העולם

הערב (שבת) ומחר יתקיימו משחקי המחזור העשירי בברזילראו. יהיה זה המחזור האחרון לפני פגרת המונדיאל, שתימשך כחודש, כשלאחריה יתחדשו המאבקים המרתקים בצמרת ובתחתית.

פלומיננזה – אינטרנאסיונאל:

פלו, השנייה בטבלה, תארח כבר הערב את אינטר הרביעית, במשחק על שש נקודות (שידור ישיר, מוצ"ש, ESPN 21:55). שתי הקבוצות ירצו לנצח על מנת לשמור על הסיכוי לצאת לפגרה מרוצות, כמוליכות הטבלה.

בפלומיננזה יחסרו מספר שחקני מפתח. ביניהם פטקוביץ הסרבי, שעדיין פצוע ומרסלו הצעיר המוכשר שיעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. אבל, הסיפור הגדול במחנה הטריקולור קאריוקה הוא הוצאתו של החלוץ בן ה-18 לני, שלא כבש כבר שישה משחקים ברציפות ויאלץ להיאבק מעתה על מקומו בהרכב. במקומו של לני יפתח אלקס לצידו של טוטה, ששב מהשעיה. בהחלט שווה לחכות ולראות האם לני יעלה מהספסל. מדובר בשחקן שהופעותיו עד כה בברזיל העונה מוגדרות כסנסציוניות.

אינטר תפתח במערך חדש שיכלול הפעם שלושה בלמים. בקבוצה האשימו את משטח הדשא הגרוע של סאו קאיטנו כגורם שהביא לתיקו המאכזב באמצע השבוע. מה שבטוח, שבמראקנה המתחדש לא יהיו לשחקני אינטר שום תירוצים. טינגה, ג'ורג' ואגנר, פרננדאו ורפאל סוביס מספיק טובים כדי לנצח את פלומיננזה בחוץ ולחלוף על פניהם בטבלה. אין ספק שצפוי לנו משחק מרתק וקצבי, שלא מומלץ להחמיצו.


פורטלזה – קרוזיירו:

גם קרוזיירו חולמת על ראשות הטבלה. בקבוצה מאוד מאוכזבים משתי תוצאות התיקו שהשיגה בשני משחקיה האחרונים, מה שמנע ממנה את ההובלה. בהתקפת השועלים יפתח ג'אובני אלבר, שנפצע במשחק באמצע השבוע אך התאושש, לצידו של ג'יל. ואגנר, שכבש לפחות שער אחד בשבעת משחקיה הראשונים של הקבוצה, לא הצליח למצוא את הרשת בשבוע האחרון. הערב הוא ינסה לשפר את מאזנו מול הגנתה החלשה של המארחים.

פורטלזה מציגה עד כה כדורגל חלש והיא נמצאת בסה"כ נקודה בלבד מאזור הירידה. כל נקודה מול קרוזיירו תהיה בונוס ותהווה אוויר לנשימה לקראת הפגרה ומאבקי התחתית הצפויים לקבוצה אחריה.

עוד הערב:

גרמיו – סאו קאטניו

משחקי יום ראשון:

קורינתיאנס – פלמנגו:

נראה שהטימאו היא הקבוצה שהכי מחכה לפגרת המונדיאל. קורינתיאנס, עדיין האלופה להזכירכם, פשוט מתרסקת והיא נמצאת כרגע מתחת לקו האדום, לאחר שלושה הפסדים רצופים. הנהלת הטימאו כבר הודיעה שהכוכבים הארגנטינאים טבז ומאשצ'רנו יחזרו לשורות הקבוצה לאחר המונדיאל ולא ימכרו לקבוצה באירופה. כרגע נראה שלשניים אין ממש למה לחזור, ושהשקעת הענק בקבוצה יורדת לטמיון. למרות שבברזיל כמו בברזיל הכל עוד יכול להתהפך.

בפלמנגו, שהייתה מתחת לקו האדום עד לאמצע השבוע, נשמעים לפתע רינונים אחרים. המאמן ניי פרנקו היה כל כך מרוצה ממשחק הניצחון מול פלמייראס (עוד קבוצה שהושקע בה סכום גבוה וכרגע נמצאת בצרות), עד שיצא בהצהרה שפלמנגו לא תרד השנה. בנוסף הוא הדגיש שהקבוצה נראית בכושר מצוין והיא מוכנה למאבק הכפול במסגרת הגביע מול ואסקו, משחקים שיערכו בכלל במהלך חודש יולי.
הקשר רנאטו, ששיחק ארבע עונות בקורינתיאנס, יחזור מהשעיה וינסה לסבך עוד יותר את קבוצתו לשעבר.

ג'ובנטוד – סאו פאולו:

בסאו פאולו מרוצים מכיבוש הפסגה לאחר הניצחון על פלומיננזה באמצע השבוע. מאידך נתון שמאוד מדאיג את ראשי הקבוצה לקראת המשחק, הוא שהטריקולור פאוליסטה טרם ניצחו העונה בברזילראו אף קבוצה מחוץ לגבולות מדינת סאו פאולו.

רמליו יחליף את מיניירו, שנקרא לשורות הנבחרת לאחר ניפויו של אדמילסון (גם הוא שחקן סאו פאולו לשעבר). ריקארדו אוליברה חוזר לכושר משחק ובקבוצה כבר החלו בניסיונות להשאירו בקבוצה גם לאחר המונדיאל. המגן הימני סוזה לא מפסיק להרשים ויחד עם דנילו ולוגאנו,ששב מהשעיה, נראה שסאו פאולו מסוגלת לשבור את הסטטיסטיקה השלילית שלה מחוץ לביתה.

המארחים ירצו להוכיח שההפסד הביתי לפונטה, באמצע השבוע, היה מעידה חד פעמית. ניצחון של ג'ובנטוד יקרב אותה מאוד לחבורת הצמרת ולמאבק על הכרטיס לגביע הליברטדורס. לקשר הצעיר רנן יהיה זה דרבי פרטי מול הקבוצה בה גדל ומעניין יהיה לראות האם הוא וחבריו יצליחו למנוע מסאו פאולו את המקום הראשון עד לסיום המונדיאל.

יתר המשחקים:

סנטוס - בוטאפוגו
אתלטיקו פראנאנסה – פלמייראס
ואסקו – סנטה קרוז
פונטה פרטה – פיגרנסה
גויאס – פראנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully