וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה קבעה דייט עם אדמונטון

2.6.2006 / 10:43

אחרי סדרה מתישה ההוריקנס ניצחו את בפאלו 2:4, עם שלושה שערים בשליש האחרון, ועלו לגמר ה-NHL

קרוליינה - בפאלו 2:4 (3:4 לקרוליינה בסדרה)

זהו זה. אחרי כמעט שבוע שבו ישבו שחקני האדמונטון אוילרס, כדי לקבל תשובה לשאלה מי תהיה הקבוצה שיפגשו בגמר הפלייאוף, פתרו רוד ברינד'אמור והקרוליינה הוריקנס את הסוגיה. ברינד'אמור דאג וייט כבשו שער והוסיפו אסיסט כל אחד, כשברינד'אמור הותיק כובש את שער הניצחון ואחר כך גם מבשל את זה שנעץ את המסמר האחרון.

"הוא הלב של הקבוצה הזו", אמר פיטר לאביולט, מאמן קרוליינה, "אני לא אוהב לדבר על שחקנים ספציפיים, אבל הוא יוצא דופן. שחקן יוצא מהכלל שהעניק לנו הרבה מהניסיון שלו כשהיה צריך".

זה לא הלך פשוט להוריקנס. מייק קומודור העלה אותם ליתרון עם השער היחיד שהובקע בשליש הראשון, אבל דאג יאניק ויוכן הכט, שכבש חמש שניות לסיום השליש השני, הצעידו את הסייברס עם מומנטום ל-20 הדקות האחרונות של הסדרה.

אלא שאז נכנסו ברינד'אמור ו-וייט לפעולה. וייט הסיט חבטה של ניקלאס וואלין אל השער, הטעה את ראיין מילר וקבע 2:2, ושמונה דקות לסיום ניצל ברינד'אמור מסירה של קורי סטילמן בפאוור פליי, והכניע את מילר בשלישית - 2:3. 50 שניות לגונג מצא ברינד'אמור את ג'סטין וויליאמס, שקבע 2:4 ונתן את האות לחגיגות.

"החבר'ה ידעו מה החשיבות של המשחק הזה", ציין ברינד'אמור, "אמרתי להם שאני רק אדם זקן שרוצה עוד הזדמנות לקחת את הסטנלי קאפ. למזלי הם הקשיבו".

לינדי ראף, מאמן בפאלו, נכח בחדר הלבשה עצוב בסיום: "אפשר להרים את הראש ולהיות גאה בשחקנים", אמר. "זו חבורה גאה שלא ויתרה, ומעולם לא השתמשה בתירוצים. אני גאה בהם, הם נתנו כל מה שיכלו". כריס דרורי הוסיף בכאב: "זה נוגע ודוקר בדיוק היכן שזה צריך. חבל".

וייט כבר נרגש לקראת הסדרה עם אדמונטון: "לא אכפת לי מהשער שכבשתי. אכפת לי רק מכך שאני מגיע לסדרה שמעולם לא חוויתי. אנחנו רוצים את התואר". קרוליינה זכתה בגביע הנסיך מווילס, המוענק עם הזכיה באליפות המזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully