וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייספייס של SixApart

1.6.2006 / 23:04

החברה שיצרה את תוכנת הבלוגים Movable Type ורכשה את לייבג'ורנל עומדת להשיק את המייספייס שלה

סיקסאפרט היא חברה בעלת נסיון מכובד בבלוגים. Movable Type שלה היא אחת מתוכנות יצירת הבלוגים הטובות ביותר שיש, ודווקא העובדה שלייבג'ורנל לא עבר שינויים דראסטיים מאז שנרכש על ידם אומרת טובות על הבנתם את אופיין של קהילות.

לכן מסקרן מאד לדעת שהם עומדים להשיק בקרוב מאד את Vox (או Comet, השם השתנה כבר פעמיים) הגרסה שלהם למייספייס, בלוג שמאפשר שילוב נוח וקל של מוזיקה ווידאו, ושבנוי באופן שנועד לאפשר יצירה נוחה של קהילות.

מכיוון שהאתר עוד לא נפתח לציבור, קשה לומר בדיוק מה יהיה שם. אבל זה מוצר מבית טוב, שעשוי להוות חלופה מעט פחות כאוטית למייספייס. ומאחר שתנאי השימוש במייספייס מאז רכישתו על ידי רופרט מרדוק דומים לתנאים המצערים של שירות העלאת התמונות של CNET (דהיינו, החברה יכולה לעשות עם המדיה מה שבא לה כל עוד היא נמצאת באתר), יש להניח שיש מי שיעדיף להגר לחברה שתנאי השירות של השירותים הנוכחיים שהיא מציעה מבהירים שכל תוכן בבלוג או ג'ורנל שייך בלעדית לבעל הבלוג או הג'ורנל.

סיקסאפרט לא מזכירים את מייספייס בשום מקום באתר הפריוויו שלהם לשירות החדש, אבל אופי השירות המוצע לא מותיר מקום לספק. חברת הבלוגים מספר שלוש בעולם (אחרי מייספייס ובלוגר) שמה את מייספייס בין כוונות. אחד המאפיינים הבולטים לכך הוא ההבטחה שניתן יהיה לשלב בבלוגים קליפים מyoutube, שירות הוידיאו האולטרה פופולרי שמייספייס חסמה בשנה שעברה והחזירה רק בלחץ המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully