וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולאן גארוס האמיתי

1.6.2006 / 18:14

כולם מחכים לגמר הקלאסי בין פדרר לנדאל, אבל אין כמו להעביר ערב חג עם שני אנדרדוגים ועשר מערכות. אח, החימר הזה הוא טוב

ידיד טוב אמר לי פעם: "הרולאן גארוס האמיתי זה לא משחק הגמר, שבסיומו מניף הספרדי/ארגנטינאי התורן את הגביע. את הרולאן גארוס האמיתי רואים בדרך כלל בסיבוב השני או השלישי, בקרבות שיכולים להיענות להגדרה 'אופרות הסבון של הטניס'". מדובר במשחקים בני חמש מערכות בין טניסאים מהדרג השני והשלישי בעולם, שמסתיימים כעבור 4-5 שעות, אם בכלל באותו היום. משחקים שבהם אנחנו נחשפים לטניסאים שבדרך כלל לא ניתקל בהם בעתיד. הם עושים את שלהם והופכים לגיבורי היום שלנו ואנחנו נהנים מהגיוון ומהאנדרדוגים, שמרגשים אותנו ובמיוחד את הקהל באיצטדיון.

שני אנדרדוגים מהסוג הזה עשו לנו את היום החמישי ברולאן גארוס והעפילו לסיבוב השלישי בטורניר. ג'וליאן בנטו הצרפתי (93 בעולם), כבר רשם בעבר סיבוב שלישי בטורניר, אבל הנתון הזה לא שיפר את סיכוייו ערב המשחק מול מרכוס בגדאטיס, פינאליסט אליפות אוסטרליה הפתוחה. בגדאטיס ידוע בתור שחקן חמש המערכות הטוב ביותר בעולם כיום. פשוט מאוד, הוא לא הפסיד במשחק שהגיע לחמש מערכות עד היום. לכל דבר, כך אומרים, יש סוף. ג'וליאן בנטו היה אחראי לסופו של הרקורד המרשים של הקפריסאי, כשסיים את הקרב בינהם בניצחון 6:3, 4:6, 3:6, 7:6, 4:6.

עם כל הכבוד לבנטו, האיש של היום היה ללא ספק מרטין ארגיו ואסייו. אם עכברי הטניס עוד מכירים את הצרפתי, הרי שהארגנטינאי המדורג 181 הוא אלמוני לחלוטין. גם סבסטיאן גרוז'אן, איש החימר הצרפתי הוותיק, חשב ככה אחרי שניצח אותו במערכה הראשונה 1:6. בסופו של דבר, הארגנטינאי הישווה ל-2:2 במערכות ועשה את זה בקלאסה עם 1:6 משכנע ביותר במערכה החמישית, מה ששלח אותו לסיבוב השלישי ולכיוון הטופ 100 בעולם.

גם יואיט כאן, למי שלא שם לב

את לייטון יואיט תמיד כיף לראות. גם כשהוא משחק על המשטח השנוא ביותר עליו ועל חבריו האוסטרלים, הוא עדיין אותו יואיט שיודע לעצבן ולהתחבב כאחד על רוב האנשים. הרולאן גארוס תמיד היה הצד החלש שלו, גם בשנים הטובות ביותר בקריירה שלו. המקסימום שהוא הגיע בפאריז היה רבע הגמר. אם יצליח לשחזר את זה השנה, הרי שזו תהיה הפתעה גדולה ויותר מזה, בכלל סנסציה. בינתיים הוא טייל בסיבוב השני מול מונקור הצרפתי ויפגוש בסיבוב הבא את דומיניק הרבאטי הסלובקי במשחק על העלייה לשמינית הגמר.

יואיט אמר היום: "אני מאוד מרוצה מהמצב שלי, במיוחד לאור העובדה שלא הייתי אמור להשתתף בגלל פציעה. בינתיים לא ביזבזתי יותר מדי אנרגיות כאן ואני מחכה למשחק מול הרבאטי. הוא סוס עבודה, לא נותן אף פעם נקודות קלות, יהיה מעניין".

ז'סטין הנין-ארדן, אלופת הטורניר מהשנה שעברה, יודעת שיהיה קשה מאוד להגן על התואר. לא רק שאמלי מאורסמו נושפת בעורפה, אלאשמשחקים מול יריבות נחותות שהיו מסתיימים בעבר בטיולים קלילים, הפכו לעומסים בשלבים המוקדמים. כך למשל קרה לה היום, במשחק מול בלארוסית יקימובה, שהסתיים ב-2:6, 5:7 לטובתה.

הנין-ארדן אמרה בסיום: "הטורניר הזה הולך ונהיה קשה יותר, פשוט אין אף אחת ששולטת ואי אפשר לדעת מה יקרה. יש דור חדש של טניסאיות שהזרים דם חדש ואני במתח בדיוק כמוכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully