וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בזכות מו

31.5.2006 / 15:06

הצגה גדולה של מריאנו ריברה נתנה ליאנקיז ניצחון 6:11 על דטרויט. טורונטו לקחה עוד אחד מבוסטון, רוג'ר קלמנס חוזר ליוסטון

דטרויט - ניו יורק יאנקיז 11:6

ג'ו טורה החליט שהוא את המשחק הזה לא מפסיד. לראשונה מזה עשר שנים הוא הכניס את מריאנו ריברה להגיש שלושה אינינגים במשחק בעונה הרגילה (הוא עשה את זה לא אחת בפלייאוף), וזה השתלם. הגדול מכולם זרק שלושה אינינגים, בהם הכיש שלושה והרשה חבטה אחת. הומר של ג'ייסון ג'יאמבי באינינג ה-11 (אחרי שלא חבט להומר כמעט חודש) הצית את הפסים, שרשמו עוד ארבע ריצות וסגרו עניין, כשבכניסה לאינינג הייתה התוצאה 6:6. גם איבן רודריגז רשם הומר בדטרויט.


קליבלנד - וייט סוקס 3:4

למרות שראה את התקפתו מעלה אותו ליתרון 0:3 על סי סי סבאתיה, מארק בהרלי לא השכיל לשמור על ההפרש. ג'וני פראלטה חבט להומר בן שתי ריצות, מחצית הכמות שנתן בהרלי באינינג השלישי, ובוב וויקמן שמר בפעם השמינית העונה. הומר מספר 14 לג'רמיין דיי, מידי סבאתיה, לו היה זה ניצחון חמישי במאי.


בולטימור - טמפה ביי 5:7

קורי פטרסון כיכב באוריולס, עם שני הומרים בצד ההתקפי ותפיסה פנטסטית בהגנתי באינינג התשיעי, כדי להעניק לציפורים את הניצחון. רודריגו לופז היה האיש עם ה-W, כריס ריי עם שמירה מספר 14, שהוא גם מספר הומראניו של מיגל טחאדה, שהוסיף אחד. גם אוברי האף, טיי וויגינטון ודיימון הולינס הוציאו את הכדור אל מחוץ לגדר.


טורונטו - בוסטון 5:8

ואם כבר מדברים על תצוגות התקפיות, ורנון וולס, שתמיד רואה את בוסטון ונדלק, רשם שלוש פצצות לראשונה בקריירה. טרוי גלאוס הוסיף צמד, במה שהיה עבור שניהם משחק של יותר מהומר אחד בפעם הרביעית העונה. ג'וש בקט היה האיש שהוכה, לאחר ששרד רק 4.2 אינינגים. 6.1 אינינגים וניצחון לגוסטבו צ'אסין, שמירה 12 העונה לבי ג'יי ראיין.


אוקלנד - קנזס סיטי 8:7

או-או. משהו רע עובר על האייז, שהפסידו שניים ברציפות לרויאלס. "אנחנו מיואשים, ההפסדים שלנו מתסכלים", אמר ניק סווישר מאוקלנד בסיום. קנזס סיטי השוותה באינינג התשיעי, וסינגל של מארק גרודזיאלנק העלה אותה ליתרון בעשירי, עליו שמר אמביוריקס בורגוז. הומר ראשון העונה לדייויד דה חזוס, ניצחון לאלמר דסנס, הפסד למאט רוני.


איינג'לס - מינסוטה 3:6

המלאכים מתעוררים ומצמקים את הפער במערב, כשאחרי פתיחה זוועתית הם רחוקים שישה משחקים ממאזן שווה של נצחונות והפסדים. ג'ף וויבר ראה את אחיו מגיש היטב, קיבל השראה וסילק ארבעה בשבעה אינינגים. "יש לי ביטחון מחודש בסינקר שלי. זה דבר טוב", אמר וויבר האופטימי, שבפתיחה הבאה יחזור לקבל 12 ריצות ב-1.2 אינינגים. הומרים לחואן ריברה באיינג'לס ולג'ייסון קובל במיני.


טקסס - סיאטל 4:6

אינינג שלישי מצוין של הריינג'רס, שכלל גראנד סלאם של בראד ווילקרסון, העניק להם את הניצחון, עם שש ריצות. קווין מילווד גמא שישה וארבעה, ואקינורי אוצוקה עשה עבודה נקיה במלאכת השמירה. הפסד לגיל מש.

NL: קלמנס והאסטרוס הסכימו לקאמבק

מטס - אריזונה 7:2

אריק בירנס נמצא בתקופה טובה. בירנס חבט להומר תשיעי העונה ושלישי בשני משחקים, קונור ג'קסון עם הומר ושלושה ריביז ומיגל באטיסטה עם משחק חזק של תשעה אינינגים מלאים ושלושה חשמולים. חוזה ולנטין עם הומר למטס, שכמעט הפסידו גם את המשחק הקודם לדיבאקס.


סן דייגו - קולורדו 0:2

יום לפני כן ג'ייסון ג'נינגס מהרוקיז השבית את הפאדרס, והפעם היה זה כריס יאנג מסן דייגו, שנכנס לאינינג השמיני כשברשותו נו היטר. הוא נחבט לבסוף, אבל השלים שמונה עם שמונה חשמולים. טרבור הופמן דאג לשמירה העשירית העונה.


פילדלפיה - וושינגטון 2:4

הפיליז מתחילים לחזור לעצמם. ברט מאיירס הגיש שמונה ושישה, ובובי אבריו חבט להומר שביעי העונה, על טוני ארמאס ג'וניור מוושינגטון. שמירה מספר 15 לטום גורדון.


שיקגו קאבס - סינסינטי 3:8

הקאביז מתחילים לצבור קצת נצחונות, כשגרג מדוקס, אחרי ארבע הכרעות רצופות עם הפסד, רושם את הניצחון. ז'אק ג'ונס רשם את ההומר היחיד במשחק, ברנדון קלאוסן את ההפסד.


פלורידה - סן פרנסיסקו 3:5

גם למארלינס זהו ניצחון שני ברציפות. מיגל קבררה רשם הומר, ארבעה ריביז ושתי חבטות. "הוא מכונת הומראנס", אמר מאמנו, ג'ו ג'ירארדי. שני הומרים של לאנס ניקרו לא עזרו לג'איינטס, שנכנעו לבראיין מוהלר הפותח ולשמירה של ג'ו בורובסקי.


אטלנטה - דודג'רס 8:3

הפעם הדודג'רס ניצחו בשקט ובלי שאף מגיש יתעצבן על המנג'ר. ארון סילי הגיש שישה אינינגים סולידיים, אבל בניצחון זכה דני באעז, בזכות סינגל של אנדרה אית'ייר, שגם חבט להומר קודם לכן. שתי חבטות נוספות לנומאר גארסיהפארה, עם אחוזי חבטה של 364. הומר תשיעי העונה לאדם לה רוש מאטלנטה.


סט. לואיס - יוסטון 6:3

אנדי פטיט שוב קצת רעד על הגבעה, וניכר שמשהו לא כתמול שלשום באס הותיק. אבל פטיט ניצל מפיגור 3:1 (הומרים של סקוט רולן וחואן אנקרנסיון), בזכות אינינג שביעי של חמישה הומרים, בהם הומר ושתי ריצות של קרייג ביג'יו.

אלא שהחדשות האמיתיות מגיעות מחוץ למגרש: לפי דיווחים, רוג'ר קלמנס חוזר לאסטרוס. קלמנס צפוי לשוב ביוני ולהרוויח בין 3.5 ל-4 מיליון דולר לחודש - בסביבות ה-12 מיליון לחצי עונה. לא רע בכלל.


פיטסבורג - מילווקי 1:12

חוזה קסטיו ממשיך להתפוצץ, עם שני הומרים ושישה ריביז, כשהפעם קיבל עזרה מפרדי סאנצ'ז, שרשם ארבע חבטות. ניצחון קליל לויקטור סנטוס, עם שישה וחמישה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully