וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד שלומי צידקי שצילם נשים בסתר

31.5.2006 / 10:29

צידקי, שניגן בלהקתו של אביב גפן, מואשם כי נהג להציץ לדירות בת"א ולצלם בווידאו נשים ונערות במצבים אינטימיים

כתב אישום הוגש הבוקר נגד שלומי צידקי, בן 36, נגן בלהקתו של אביב גפן, בגין שתי עבירות של בעילת קטינה, מעשה סדום בהסכמה ועבירות רבות של פגיעה בפרטיות.

על פי כתב האישום נהג צידקי להציץ לאורך כמה שנים לדירות בתל אביב, ולצלם במסרטת וידאו נשים ונערות במצבים אינטימיים. במקרים נוספים, כך מצוין בכתב האישום, צילם בחורות שהגיעו אליו כשהוא מקיים עימן יחסי מין, ללא ידיעתן.

בחלק מהמקרים הוא נהג לעקוב אחרי הבנות ברחוב עד שהגיעו לביתן שם התמקם וצילם. רב פקד יוסי גרשון, ראש מחלק הנוער של משטרת מרחב ירקון אמר כי "האיש יצר קשרי אמון בינו לבין הבנות. הן לא ידעו שהוא מצלם אותן תוך כדי התגפפות".

בגלי צה"ל דווח, כי צידקי הודה בבית המשפט בחשדות נגדו וביקש סיוע רפואי-נפשי. בחיפוש בביתו נמצאו עשרות קלטות וידאו בהן מצולמות נשים צעירות ערומות, וכן קלטות המתעדות נשים עימן קיים יחסי מין. במהלך הדיון בבית המשפט טען פרקליטו של החשוד כי הוא צילם את הבחורות בגלל טראומה שעבר.

במהלך הדיונים בשבועות אחרונים ציין שופט בית משפט השלום בתל אביב, ציון קאפח, כי מדובר בחקירה מסועפת, ולדבריו "בכל פעם שמזיזים את הסלע, יוצאים עקרבים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully