וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב על המקליט הדיגיטלי המרושת

31.5.2006 / 0:26

רשתות CNN ו-Cartoon Network מצטרפות לתביעה נגד המקליט הדיגיטלי של חברת Cablevision

Cartoon Network וCNN, שתיהן רשתות מבית טיים וורנר, תבעו את ספק הכבלים Cablevision בניסיון למנוע מהחברה לממש את תוכניתה להשיק שירות מקליט דיגיטלי רשתי.

התביעה, שהוגשה ביום ו', הגיעה רק יומיים לאחר שארבעה אולפנים הוליוודיים ושלוש רשתות טלויזיה הגישו תביעת זכויות יוצרים שנועדה למנוע את השקת השירות הטכנולוגי החדש.

השירות נועד להיות מושק בהשקת מבחן בחודש הבא.

Cablevision הודיעה עם הכרזת התוכניות להשיק את השירות שבכך יבוטל הצורך במכשירי הקלטה דיגיטליים אישיים כמו
TiVo.

אבל הרשתות אומרות שמכיוון שהשירות המוצע מאפשר למנויים לאחסן תוכניות טלויזיה על השרתים של ספק הכבלים עצמו, הוא יהווה הפרת זכויות יוצרים שכן מעשית התוכניות ישודרו שוב.

חברת בת אחרת בתאגיד טיים וורנר, טיים וורנר קייבל, הביעה תמיכה עקרונית במקליטים דיגיטליים מרושתים אם יוחלט שאלה חוקיים.

בכנס שנערך בחודש מרץ אמר מנהל הכספים הראשי של טיים וורנר, ג'ון מרטין את הדברים הבאים: "אם יתגלה, בבוא הזמן, שזה חוקי ואם יתגלה בבוא הזמן שזה משהו שלקוחות מעוניינים בו, יש לנו את היכולת לתת להם את זה ואני חושב שזה די מרגש וחשוב".

התביעה שהוגשה ביום שישי על ידי CNN ו-Cartoon Network זהה לתביעה שהוגשה על ידי פוקס המאה העשרים, אולפני יוניברסל, פרמאונט, דיסני, והרשתות CBS, חברת הבת של דיסני ABC ורשת NBC, שכמו יוניברסל היא חלק מ-GE.

קייבלויז'ן הודיעה ביום שלישי זה שהתביעה של שתי חברות טיים וורנר היא "חסרת בסיס" ושהיא "משקפת אי הבנה בסיסית בנוגע לדרך בה מקליטים אישיים מרושתים יעבדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully