וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה הרה חוששת שתלד את השטן

30.5.2006 / 17:06

מליסה פרקר הבריטית אמורה ללדת ב-6.6.06, והיא מבקשת לעבור ניתוח קיסרי בתאריך אחר כדי שהילד לא יהיה מרושע

אשה הרה שאמורה ללדת ב-6 ביוני מבקשת לעבור זירוז, מאחר והיא מבועתת מהאפשרות שתלד את ה[[שטן]] בכבודו ובעצמו. המספר 666 מוזכר בברית החדשה, ובתרבויות רבות מאמינים שהוא מסמל את התאריך שבו יופיע השטן על פני האדמה.

מליסה פרקר הבריטית אמרה כי היא סובלת מסיוטים מאז שהרופאים הודיעו לה שתאריך הלידה המשוער שלה הוא 6.6.06. "כששמעתי מה תאריך הלידה, אמרתי לעצמי 'הו אלוהים. אני הולכת ללדת את דמיאן, מהסרט Omen", הסבירה פרקר, כשהיא מתכוונת לסרט האימה הידוע משנות השבעים.

"בכל בוקר אני מתעוררת ומרגישה שמשהו רע עומד לקרות", המשיכה פרקר. "אני מבועתת שהלידה תשתבש או שהילד יהיה מרושע. אפילו יכול להיות שהילד שלי יהיה השטן בכבודו ובעצמו. אהבתי את הסרט וראיתי שעכשיו עושים לו חידוש, אבל כעת אני מוטרדת יותר".

בית החולים המקומי מסרב להתערב, ואומר כי הוא לא יכול לשנות את התאריך הלידה המשוער. "תאריכי הלידה המשוערים לא בטוחים במאת האחוזים", אמר דובר מטעמו. "אין דרך לשנות את תאריך הילדה, פרט לזירוז הלידה או לניתוח קיסרי, הליכים שאנחנו מעדיפים להימנע מהם. אנחנו חייבים להניח לטבע לעשות את שלו. התינוק ייוולד מתי שירצה, לא משנה לו מה יהיה התאריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully