וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת את גופת הפעוטה שנחטפה באשדוד

30.5.2006 / 9:58

הגופה שנחטפה ע"י חרדים קיצוניים נעלמה, ולמשטרה אין קצה חוט. החשד: הפעוטה מתה מכיוון שהוריה סירבו לתת לה אנטיביוטיקה

למשטרה אין שום קצה חוט שיכול להוביל אל גופת התינוקת בת השנה, שנחטפה שלשום בערב מבית העלמין ב[[אשדוד]]. במשטרת מרחב לכיש אמרו אתמול כי לפי שעה, נמשכים המאמצים הרבים לאיתור הגופה ולסיים את המשבר ורק לאחר מכן ייעשה תחקיר מקיף שיבדוק כיצד קרה שלמרות שמאות שוטרים היו פרוסים בבית העלמין במשך כל שעות הצהריים והערב, הצליחו קיצונים מהעדה החרדית לפרוץ אל חדר הטהרה במקום, לפתוח את המקרר, להוציא את הגופה ולהבריח אותה.

למשטרה לא ברור מה עלה בגורלה של הגופה. אחת מהנחות העבודה היא שאותם קיצונים שחטפו אותה, קברו אותה זמן קצר לאחר מכן ב[[בית עלמין]] בירושלים, או בבית עלמין אחר בארץ. כוחות משטרה יצאו אתמול לסריקות נרחבות בבתי עלמין, בין השאר, גם ב[[בני ברק]] ובבית שמש כדי לבדוק אם יש במקום קבר טרי ובלתי מזוהה. אולם כל הניסיונות להגיע אל גילוי כזה - כשלו.

חקירת הפרשה המביכה הוטלה אתמול על היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש. אתמול לפנות בוקר נעצר חרדי תושב אשדוד, בן 53, בחשד שהוא מעורב בפרשה. מאוחר יותר הוא שוחרר, לאחר שלא נמצאו ראיות נגדו. לאורך כל היום קיימו אתמול מפקדי מרחב לכיש במשטרה פגישות עם ראשי [[העדה החרדית]] באשדוד בניסיון להביא לסיום הפרשה ולהחזרת גופת התינוקת. רבנים באשדוד אף פירסמו "גילוי דעת" שלפיו על חוטפי הגופה להשיבה ללא דיחוי משום שיש במעשה זה חילול כבוד המת.

המשבר פרץ בעקבות דרישת המשטרה להעביר את הגופה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. על פי החלטת שופטת בית משפט השלום באשדוד, רובין לביא, הגופה לא תנותח אך יילקחו ממנה דגימות כדי לקבוע את סיבת מותה.

במשטרה אמרו כי הדגימות הכרחיות בשל החשד לרשלנות מצד הוריה של התינוקת או מטפליה. גם למסירת הדגימות סירבו נציגי החרדים ובמשך שעות רבות התפרעו שלשום חרדים בבית העלמין באשדוד, עד שהתברר כי הגופה נחטפה מתחת לאפם של השוטרים.

בידיעות אחרונות דווח כי על פי החשד, התינוקת קדחה מחום גבוה במשך שבוע לפני מותה, אולם הוריה סירבו לתת לה [[אנטיביוטיקה]] בניגוד להוראת הרופא. זאת מכיוון שלדבריהם הם אינם מאמינים ברפואה הקונבנציונלית, והעדיפו לתת לפעוטה אקמול ותרופה הומאופטית. ההורים טוענים כי אינם יודעים מה עלה בגורל גופת ביתם, וכי החטיפה רק מגבירה את הטרגדיה שלהם, מאחר ואין להם קבר לעלות אליו. במשטרה מקבלים כרגע את גרסתם, למרות שהם רמזו שהחטיפה עדיפה בעיניהם על לקיחת דגימות מהגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully