וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר מחבל מתאבד בדרכו לפיגוע בישראל

29.5.2006 / 7:59

המחבל וסייען נעצרו מדרום לשכם כשברשותם חגורת נפץ שפוצצה באופן מבוקר. צה"ל הרג מחבל שניסה לחצות את גדר הרצועה

כוחות הביטחון מנעו פיגוע התאבדות בתוך שטחי ישראל כאשר לכדו הבוקר מחבל פלסטיני וסייען כשברשותם חגורת נפץ.

בעקבות מידע מודיעיני שהעביר אתמול שירות הבטחון הכללי הוקמו מחסומי פתע רבים בגזרת שכם, והבוקר זיהה כוח של גדוד חרוב את המחבל ומובילו. השניים זוהו צפונית לשכם, השליכו את תיק הנפץ מבעד למכונית בה נסעו, וניסו להימלט - אולם ללא הצלחה. התיק, בו היה מטען רב עוצמה, פוצץ על ידי חבלני כוחות הביטחון. בגלי צה"ל דווח, כי המחבל והסייען נלכדו והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

כתב "הארץ", עמוס הראל מוסיף:

מפקד גדוד חרוב, סא"ל אריק, אמר הבוקר כי חייליו עצרו את שני המחבלים בתום מרדף שנמשך יותר משעתיים על פני 3 ק"מ של שטח סלעי. השניים נכנעו רק לאחר שהחיילים ירו באוויר בקרבתם. הם אמרו לחיילים, כי היו בדרכם לפיגוע בתחומי ישראל. חבלנים העריכו את משקל המטען ב-7 ק"ג.

פיגוע נוסף סוכל הבוקר בגבול הרצועה. חיילים פתחו באש על שלושה פלסטינים חמושים שניסו לחצות את הגדר המקיפה את הרצועה, מצפון למעבר קרני. אחד הפלסטינים נהרג, ושני האחרים נמלטו. על גופת ההרוג נמצאו רובה קלצ'ניקוב, ולידו נמצא סולם. בצה"ל מעריכים שהשלושה היו בדרכם לפיגוע בכפר עזה שבתחומי ישראל, במרחק 700 מטר מהגדר.

בתוך כך, עצר הלילה צה"ל 13 מבוקשים פלסטינים ברחבי יהודה ושומרון. סמוך לג'נין נתפסו 4 פעילים בתשתית הטרור של [[הג'יהאד האיסלאמי]], הם הועברו לחקירת גורמי הבטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully