וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצני הקרקס בבריטניה מיובשים

28.5.2006 / 19:17

כמה חורפים רטובים פחות הביאו את הממשלה לחוקק חוק נגד בזבוז מים, והיא מאיימת בקנסות כבדים על הליצנים, שזורקים 20 דליי מים אחד על השני בכל הופעה

ליצני הקרקס ב[[בריטניה]] טוענים כי הממסד מייבש אותם. הפעם, הממסד לא יוצא נגד חופש הביטוי שלהם, אלא נגד בזבוז המים המשווע, בזמן שמאגרי המים של בריטניה הולכים ומצטמצמים. כך, הליצנים מקרקס "זיפו" קיבלו הודעה כי הם יצטרכו לשלם קנס גבוה אם הם ימשיכו לזרוק 20 דליי מים האחד על השני בזמן ההופעה.

בסוכנות AFP דווח, כי בין החוקים שעברו לאחרונה במטרה להגן על מאגרי המים המתדלדלים נמצא גם איסור על השפרצה לחינם, ומשמעותו עבור המצחיקנים היא שאסור להם להתיז מים מפרחי הפלסטיק שעל החולצות שלהם יותר.

החוק האוסר על בזבוז מים חמור במיוחד בדרום מזרח אנגליה, שם כמה חורפים יבשים במיוחד הותירו את המאגרים והאקוויפרים במצב קשה. לליצני קרקס זיפו, שבדיוק מופיע ב[[ויילס]], קשה להתמודד איתו.

"ועד המים סובל מכשל מוחלט של חוש ההומור", אמר מרטין בורטון, אחד מהליצנים. "התקשרתי אליהם, והם איימו עלי בקנסות כבדים ובהפסקת אספקת המים לקרקס. זה מגוחך. הם צריכים להרגע. הציבור הבריטי שונא להירטב, אבל מאוד אוהב לראות אנשים אחרים מושפרצים. ואת התענוג הזה הם יכולים לקבל רק ב[[קרקס]]".

"אני אאסוף מי גשם, או אשתמש במים מינרלים, אבל ועד המים פשוט פנטי כל כך", הוסיף בורטון. "אני לא יכול להיות בטוח שהם לא יפסיקו לנו את המים למרות זאת, אם מישהו ידווח על ההופעה והם לא יחקרו מהיכן הגיעו המים".

סטיוארט היסלופ מחברת המים אמר בתגובה כי "לאף אחד אסור למלא מים מצינור בחצר האחורית שלו ולהשליך אותו על מישהו, אז למה שלליצנים יהיה מותר? זה בזבוז מוחלט של מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully