וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנא מיוחדת תכין את הילדים לכיתה א'

28.5.2006 / 19:02

הסדנא, שתפעל באוניברסיטת חיפה, תתמקד בבעיות המלוות את הכניסה לכיתה א', ותשפר את כישורי השפה והחשיבה של הילדים

המרכז הקליני הבין תחומי ב[[אוניברסיטת חיפה]] פותח סדנת הכנה מיוחדת לתלמידי כיתה א'. הסדנא מיועדת לתלמידי גני החובה שיתחילו את לימודיהם בבית הספר בשנת הלימודים הבאה, ומטרתה לתרום לקליטה מהירה וקלה של הילדים בבית הספר.

הסדנא תכלול שמונה מפגשים עם מרפאות בעיסוק וקלינאיות תקשורת המתמחות בטיפול בילדים, והיא תתמקד בבעיות המלוות את תהליך הכניסה לכיתה א'. "המטרה היא לפתח את כישורי השפה, השיח והחשיבה, הלמידה והזיכרון, לשפר מיומנויות תפיסתיות ומיומנויות טרום קריאה וכתיבה של הילדים", אמרה ד"ר רבקה יהב, ראש המרכז.

הסדנא תעסוק גם בשיפור ופיתוח ההיבטים הפיזיולוגיים של ילדי הגן: שיפור יציבה וישיבה, חיזוק חגורת הכתפיים ושיפורי מוטוריקה גסה ועדינה. לדברי ד"ר יהב, גם הורי הילדים ייצאו נשכרים מהסדנא, שתסייע להם לפתח מודעות לצרכים המשתנים של ילדיהם עם כניסתם לכיתה א'.

המרכז הקליני הבין תחומי באוניברסיטת חיפה הוקם ביוזמת הפקולטה ללימודי רווחה ובריאות בשיתוף ובפיקוח של בית הספר לעבודה סוציאלית והחוגים גרונטולוגיה, ריפוי בעיסוק, בריאות הציבור, סיעוד, הפרעות בתקשורת, פיזיותרפיה ושירותי אנוש. המרכז מפעיל מכונים העוסקים בטיפול פסיכותרפי ופסיכוסוציאלי, מכון לריפוי בעיסוק, מכון אודיולוגי לבדיקות שמיעה והתאמת עזרי שמיעה ומכון להפרעות בתקשורת, שפה ודיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully