וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלט על תוספת 5.4 מיליארד לתקציב 2006

28.5.2006 / 16:15

שר האוצר הציג את השינויים עליהם החליטה הממשלה. 5.4 מיליארד שקל יעברו למימון הסכמי קואליציה ו-800 מיליון שקל למשרד הביטחון

שר האוצר, אברהם הירשזון, הציג אחר הצהריים את השינויים עליהם החליטה הממשלה בתקציב 2006. סך כל התוספות לתקציב מגיע ל-5 מיליארד ו-400 מיליון שקל. הסעיפים העיקריים בתוספות לתקציב הם מיליארד ו-400 מיליון שקל למימון הסכמי הקואליציה, מיליארד ו-150 מיליון שקל בשל אי קבלת הסיוע האמריקאי המיוחד, 800 מיליון שקל תוספות לביטחון ו-650 מיליון שקל למשרד החינוך, בשל שחיקה בתקציב לשיפוצים.

בקול ישראל דווח, כי שר האוצר מסר עוד, שכדי לממן את התוספת תצטרך הממשלה להחליט על קיצוץ של 5% מתקציבי הקניות של המשרדים. ואולם, לכמה מהגופים יינתן פטור מלא או חלקי מהקיצוץ זה: משרד הרווחה, משרד החינוך, משרד הבריאות והרשויות המקומיות.

הקיצוץ הכולל במשרד הביטחון, אותו משרד האוצר מציע, מסתכם במיליארד ו-600 מיליון שקל. שאר הכספים יבואו מהסטות של תקציבים שלא נעשה בהם שימוש. מנכ"ל משרד האוצר, יוסי בכר, אמר כי כל הסכמי הקואליציה וההסכמות התקציביות ימומנו במסגרת הכוללת של התקציב ולא תהיה חריגה גם מההחלטה להגדיל את מסגרת ההוצאה התקציבית השנה ב-1% בלבד, בהשוואה לתקציב 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully