וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעו בני הזוג בפרשת הקוקאין בגשר הזיו

28.5.2006 / 11:34

ביהמ"ש גזר 8.5 שנות מאסר על רון דותן ו-4.5 שנים על אשתו טליה, לאחר שהודו בעסקת טיעון בעבירות ייבוא, ייצור וסחר בסמים

בני הזוג רון וטליה דותן מקיבוץ [[גשר הזיו]], ובנם עידן, הודו והורשעו היום במסגרת הסדר טיעון, בעבירות שונות הקשורות לפרשת יבוא הקוקאין מארגנטינה, שנחשפה בשנה שעברה. ההסדר שהוצג היום בביתה משפט הוא אותו הסדר טיעון שהוסכם עליו בין התביעה להגנה לפני כשבועיים, בשינויים קטנים.

רון דותן, אבי המשפחה ו"ראש הרשת", ששלח מארגנטינה לישראל בקבוקי יין מלאים בסם נוזלי, הודה בין השאר בעבירות יבוא וסחר של סם מסוכן, אחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית וקשירות קשר לביצוע פשע. טליה דותן, שקלטה את המשלוחים בישראל והיתה אחראית להפקת הסם מהנוזל, הודתה בבהפקת סם מסוכן ובהחזקתו שלא לצריכה עצמית. עידן דותן, שלביתו הפרטי הגיע אחד ממשלוחי הסם, הודה בעבירה של מתן אמצעים לביצוע פשע.

לפי ההסדר, ביקשו התביעה וההגנה במשותף לגזור על רון דותן שמונה שנות מאסר וחצי וקנס בסך 35 אלף שקל. לגבי טליה דותן, סוכם כי היא תישא בעונש של ארבע וחצי שנות מאסר ותשלם קנס של 35 אלף שקל.

ביחס לבן עידן, לא הושגה הסכמה לגבי העונש, והעניין הושאר להחלטת בית המשפט. התביעה מתכוונת לבקש להרשיע את עידן ולגזור עליו מאסר שירוצה בעבודות שירות, ואילו ההגנה תבקש להימנע מהרשעתו ולהסתפק בהטלת עבודות לשירות הציבור ללא הרשעה. בכל מקרה, סוכם בין הצדדים כי עידן ישלם 5,000 שקל - אם יורשע, הסכום ישולם כקנס, ואם לא יורשע, כתרומה לקרן למלחמה בסמים.

בתחילת החודש הבא יתכנס בית המשפט כדי לשמוע את הטיעונים לעונשם של בני הזוג דותן. במקביל, יכין שירות המבחן, לבקשת בית המשפט, תסקיר בעניינו של הבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully