וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: דרימר וכליפא זכו ב"אמריקן קומפורט"

26.5.2006 / 11:36

סיבוב עם שלושה בירדיז, ואף לא בוגי אחד הספיק לצמד כדי להניף את הגביע, בתחרות שנערכה בקיסריה בהשתתפות 140 גולפאים

גדעון דרימר ודודי כליפא הם אלופי טורניר 'אמריקן קומפורט' לשנת 2006. הצמד זכה בגביע לאחר שסיים סיבוב בפורמט 'טקסס סקרמבל' ללא אף בוגי ועם שלושה בירדיז. חיסור ההנדיקפ של הזוג (6) הביא את התוצאה הסופית של דרימר כליפא ל-64 נטו, 9 חבטות מתחת לתקן המגרש. הטורניר, בהשתתפות כ-140 גולפאים מכל הארץ, התקיים במועדון הגולף בקיסריה.

בפורמט 'טקסס סקרמבל' מכה כל אחד מבני הזוג את חבטת הפתיחה שלו. במקום שכל אחד יתקדם לכדור שלו וימשיך משם, הם מתקדמים למקום נחיתתה של החבטה הטובה יותר, משם הם ממשיכים שוב עם שני כדורים, וחוזר חלילה עד לסיום הגומה. ההגבלה היחידה היא שעל כל אחד מבני הזוג לתרום לפחות שש חבטות פתיחה מתוך ה-18.

אריק אייזקס וסאם ז'נבו סיימו במקום השני עם חבטה אחת יותר מהאלופים. ניר ירון וצבי משי סיימו אף הם עם 65 חבטות, אך בשל תוצאה נחותה בתשע הגומות האחרונות הסתפקו רק במקום השלישי.

בליגה השנייה, לבעלי הנדיקפ גבוה יותר, זכו מוריס אלחדף ובן הופמן עם 63 חבטות. הם הקדימו את ויקי בן דוד ורון עוזיאל בחבטה בודדת. 66 חבטות הספיקו לג'ורג' ברולד ורוני מנדלמן לזכות במקום השלישי.

בליגה השלישית, לבעלי הנדיקפ ממש גבוה, זכו איציק אידלמן ורפי צרפתי עם 65 חבטות, שתי חבטות פחות מג'ף רנדל ונמרוד אוורבוך שלקחו את המקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully