וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אנהיים מחזיקה בקצות האצבעות

26.5.2006 / 11:44

דסטן פנר וג'פרי לופול הבקיע צמד, המייטי דאקס ניצחו באדמונטון 3:6 וצימקו את ההפרש ל-3:1. המשחק החמישי - בין שבת לראשון

אדמונטון - אנהיים 6:3 (1:3 לאדמונטון בסדרה)

את הסדרות הקודמות נגד דטרויט וסן חוזה סגרו האוילרס ביתרון 2:3 בבית. הפעם הייתה להם הזדמנות לעשות זאת ביתרון 0:3, אבל דסטין פנר, טימו סלאני והמייטי דאקס משכו את ההכרעה בסדרה למשחק אחד נוסף לפחות.

החדשות מבחינת המייטי דאקס היו כניסתו המחודשת של ז'אן סבסטיאן ז'יגר לשער. ז'יגר לא עמד במשך תשעה משחקים, מה-29 באפריל, ובמשחק הראשון בו חזר בין הקורות רשם 20 עצירות וקטע רצף של 13 הפסדים של הברווזים באלברטה. "היה קשה", אמר ז'יגר בסיום, "אחרי הכל לא שיחקתי המון זמן. אבל חזרתי, ניצחנו ואני שמח שיש לי עוד משחק לעמוד בו בפלייאוף הזה".

פנר הבקיע את שני שעריו בזריזות תוך 15 דקות מהפתיחה. ראיין גצלאף כבש את השלישי בפאוור פליי, והאורחים ירדו מהשליש ביתרון 0:3. בשליש השני צימק מארק אנדרה ברז'רון, גם הוא בפאוור פליי. רסלאן סאליי העלה ל-1:4, אבל האוילרס חזרו למשחק עם שערים של ראיין סמית' וג'ורג' לאראק. במצב של 3:4 היה הקהל הביתי משולהב, אבל לופול דאג לשים לעניין סוף. פעם אחת הוא כבש דקה וחצי לסיום השליש השני, ופעם שניה לתוך רשת ריקה, 70 שניות לסיום. דויין רולוסון ספג חמישה מששת השערים ונחל את ההפסד, הראשון שלו מאז משחק 2 לסן חוזה.

"אני לא יודע אם תוכל לעבור בהרכב שלנו ולמצוא מישהו שלא עשה משהו טוב במשחק הזה", אמר סקוט נידרמאייר, "זה מה שאנחנו צריכים מהקבוצה שלנו בתקופה הזו".

קרייג מקטאוויש, מאמן אדמונטון, סיכם: "הם הוציאו אותנו מהאגרסיביות שלנו. עכשיו, שהם חוזרים עם הרבה ביטחון לאנהיים, אנחנו צריכים לחזור אליה, כי כשאנחנו לא משחקים את המשחק שלנו, אנחנו מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully