וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר האמריקאי עומד להתפטר בחודש הבא

26.5.2006 / 10:39

על פי עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" הוא נמנע מהודעה כלשהי עד שהנשיא בוש יחליט על מחליף - הליך אשר קרוב לסיום

שר האוצר האמריקאי ג'ון סנואו מתכנן להודיע על עזיבתו את ממשל בוש עד אמצע יוני, דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל", לפי אנשים המקורבים לנושא.

לפי הדיווח, לאחר חודשים של ביקורת וספקולציה בנוגע לעתידו, סנואו אמר לבית הלבן כי הוא רוצה לעזוב, אמר פקיד ממשל בכיר. הוא נמנע מהודעה כלשהי עד שהנשיא בוש יחליט על מחליף, הליך אשר קרוב לסיום, אמרו האנשים המקורבים לנושא.

סנואו מתוכנן להשתתף בפגישה של שרי האוצר של ה-G-8 ברוסיה שתתקיים ב-10-9 ביוני, אך זו צפויה להיות האירוע הציבורי החשוב האחרון שלו כשר האוצר. פקיד הממשל הבכיר אמר כי עזיבתו של סנואו תוכרז בתוך ימים, דיווח העיתון.

במסיבת עיתונאים אמש, אמר הנשיא בוש כי סנואו לא דיבר איתו בנוגע להתפטרות, אך בוש גם לא אמר כמה זמן יישאר השר בתפקיד. הוא שיבח את סנואו על עבודה טובה בסיוע לניהול כלכלת ארה"ב. פקידים בבית הלבן סירבו לציין מועמדים מובילים להחליפו.

על פי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", בין המוזכרים לרוב בחוגי הרפובליקאים כמועמדים אפשריים לתפקיד - דיוויד מולפורד, שגריר ארה"ב הנוכחי בהודו ותת שר האוצר לשעבר; סטיב פרידמן, לשעבר ראש המועצה הכלכלית הלאומית של בוש; דון אוואנס, שר המסחר לשעבר, וקרלוס מ. גוטיירז, שר המסחר הנוכחי ולשעבר מנכ"ל קלוג. אחרים הנחשבים כבחירה פוטנציאלית, כוללים את סגן מזכיר המדינה רוברט זליק, סגן שר האוצר רוברט קימיט ושר האנרגיה סמואל וו. בודמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully