וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז לקחו את הסדרה בפנוויי

25.5.2006 / 15:22

למרות הגשה ברוטאלית והתקפה פצועה, ניו יורק ניצחה גם במשחק השלישי, 6:8. ניצחון כפול למטס, על פילי ובטרייד על אל דוקה

בוסטון - יאנקיז 8:6

ההתקפה של ניו יורק פצועה? אין בעיה. רנדי ג'ונסון מגיש כמו תולעת מיובשת בשקית? מלקי (אנחנו נקרא לו "מילקי") קבררה, הסנטר פילדר שמחליף את גארי שפילד, הכניס ארבעה ריביז, וגרם להגשת הקוטג' תשעה אחוז של רנדי לקבל ניצחון חלבי במיוחד.

רנדי שוב היה ברוטאלי, ולמרות שמונה חשמולים רשם חמש ריצות (ERA 5.89), אבל מילקי חבט וחבט על מאט קלמנט, עוד אחד שנראה כמו גבינה מקולקלת, שרשם הפסד עם 4.1 אינינגים ושמונה ריצות חובה. מריאנו ריברה סיפק את השמירה, כשלבוסטון לא מספיקים שני הומרים של מני רמירז. ניו יורק ניצחה בסדרה 1:2.


מינסוטה - קליבלנד 11:0

סי סי סבאתיה הביא אותה בהופעה כוחנית ועצבנית במיוחד. תשעה אינינגים, שמונה קטילות ורק שש חבטות, קייסי בלייק תרם שני הומרים והשבט עבר בקלות את בראד ראדקה, עוד אחד שעבר זמנו, והטווינס. ה-ERA של סבאתיה קטלני - 1.52. האיש בינתיים נראה טוב מאוד.


טקסס - איינג'לס 8:5

שופו על ג'ף וויבר, שקיבל ניצחון למרות שהרשה בפעם ה-13 העונה הומר, כשמי שחוגג לו על ההגשה הוא בראד ווילקרסון. האיינג'לס פיגרו 2:0 ו-3:2, אבל עם ארבע ריצות באינינג הרביעי הפכו את התוצאה. רובינסון טחדה רשם את ההפסד, מארק דה רוסה מטקסס עם הומר מידי פרנקי רודריגז.


טורונטו - טמפה ביי 10:8

אחרי כמה ימים של הגשה טובה חזרו הבלו ג'ייז לבעיה הכרונית שלהם, או יותר נכון למגיש הכרוני שלהם - ג'וש טאוורס.

למה

למען השם

האיש הזה

עדיין מגיש עבורם ברוטציה? טאוורס, עם ERA של 9.00, החזיק מעמד 1.2 אינינגים, בהם תרם ארבע ריצות לרייז. הוא לא רשם את ההפסד, כי הבלו ג'ייז עלו אחרי יציאתו ליתרון 5:7, אותו איבדו עם שלוש ריצות חובה באינינג השמיני. קרל קרופורד ביום ענק רשם הומר וחמש ריצות, כשהוא חובט לשיא מועדון של 5 מ-5. טובי הול היה האיש שחבט את ההומר המנצח, לשתי ריצות. ניצחון לשון קמפ, שמירה לטיילר ווקר.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 2:3

מארק בהרלי זכה בניצחון שלישי ברציפות, אחרי שבעה אינינגים לא קלים מול קבוצה שיכולה לחמם מחבטים ומול דני הארן, שהלך שישה ושישה. הגרביים רשמו שתי ריצות שהפכו פיגור באינינג החמישי, עוד אחת בשישי ל-1:3, האייס צימקו בשמיני ובובי ג'נקס שמר על היתרון הזעום בתשיעי.


קנזס סיטי - דטרויט 6:3

ג'רמי בונדרמן חזר מפתיחה מזעזעת נגד סינסינטי, ולא הלהיב במיוחד אבל עדיין רשם הופעה איכותית של שבעה ושלושה. עומאר אינפאנטה חבט לצמד הומרים עבור דטרויט, וטוד ג'ונס השווה את מאזנו של ג'ונת'ן פפלבון מבוסטון עם 15 שמירות. הטייגרס ניצחו 12 מ-13, לרויאלס זה הפסד 12 רצוף. אאוץ'.


סיאטל - בולטימור 3:7

ג'רוד וושבורן זכה בניצחון הודות לאינינג שני בן שש ריצות של המארינרס. ג'רוד וושבורן זכה בניצחון, ג'יי ג'יי פאץ עם שמירה מרשימה של 1,2,3 בהכשה של כל הצד, קריס בנסון עם השמירה.

NL: אל דוקה חוזר לניו יורק

ניו יורק מטס - פילדלפיה 4:5

בואו נתחיל בחדשות הגדולות: טרייד בין אריזונה למטס העביר לניו יורק את אורלנדו "אל דוקה" הרננדז, אחד ממגישי המאני הגדולים בהיסטוריה החדשה בפלייאוף. אל דוקה, רשום בן 36 (הגיל האמיתי שלו הוא בערך 94), הועבר מהדי באקס תמורת חורחה "גם אם ישימו לי מגנט על הצלחת לא אזרוק לסטרייק" חוליו. ההצטרפות של הדוכס, שעשה את שנותיו היפות ביאנקיז, היא ערך מוסף עבור המטס.

בינתיים, אליי סולר הצעיר פתח בניו יורק, רשם שלוש ריצות חובה באינינג הראשון, אבל החזיק את הקבוצה בתמונה. סולר נפנף חמישה בשישה אינינגים. מי שזכה בניצחון היה פדרו פליסיאנו, ששבר את היתרון של סולר אבל ראה את דייויד רייט חובט את סינגל הניצחון באינינג השביעי. רייט חבט גם להומר, כמו גם קרלוס בלטראן הלוהט. בילי וגנר רשם את השמירה מול קבוצתו בשנתיים הקודמות.


אריזונה - פיטסבורג 7:8

אז הנחשים רוצים להיפטר מהשכר של אל דוקה, אבל ממשיכים לעשות עבודה טובה בתחום הנצחונות. אורלנדו הדסון חבט 4 מ-4, אריק בירנס חבט להומר ומיגל באטיסטה רשם ניצחון. ג'ייסון ביי (מספר 13) וקרייג ווילסון חבטו להומרים בפיטסבורג.


פלורידה - שיקגו קאבס 3:9

המארלינס ניצחו את הקבוצה הכי מזעזעת בבייסבול עם סוויפ מביש בשלושה משחקים. גרג מדוקס, שפתח עם חמישה נצחונות, רשם את הפסדו הרביעי ברציפות. ג'ו בורשארד ומיגל קבררה חבטו להומר בן שלוש ריצות כל אחד, והבטיחו לבראיין מוהלר (7 אינינגים) ניצחון שני ברציפות. איכסה קאביז.


סינסינטי - מילווקי 6:2

הופעה טובה לדאג דייויס עם שבעה וארבעה, והומר מספר 16 לקרלוס לי על ברנדון קלאוסן המפסיד, היקנו לברוורס את הניצחון. אוסטין קרנס עם הומר עשירי העונה בשורות האדומים.


וושינגטון - יוסטון 1:5

יוסטון ממשיכה לחלק מתנות. רוי אוסוולט הגיש שבעה ושבעה, רק כדי לראות איך במצב 1:1 דן ווילר ובראד לידג' עושים בושות. ווילר הגיש שליש אינינג, במהלכו נתן ריצה מנצחת, לידג'י הוסיף חטא על פשע עם שלוש ריצות שהרשה בלי להוציא אפילו חובט אחד. גרי מג'ווסקי אמר תודה רבה ורשם את הניצחון.


סן דייגו - אטלנטה 10:6

הפעם לא היה פה שום דואל. הברייבס ניצחו עם שתי גזונגות וארבעה ריביז של אנדרו ג'ונס. גם אדגר רנטרייה היה שותף, כשכריס יאנג הוא החבוט עם ההפסד וג'ון תומסון עם 7.1 אינינגים וניצחון.


דודג'רס - קולורדו 1:7

אף אחד לא עוצר את הדודג'רס, שהביאו טאטוא יפה לרוקיז. ארון סילי הגיש שבעה וחמישה יפהפיים, וניצח את ארון קוק בצד השני. עוד משחק של שתי חבטות ושתי ריצות לנומאר, שהעלה את ממוצעו ל-375.


סן פרנסיסקו סט. לואיס 10:4

בארי בונדס שוב נח, והקרדינלס התגברו על פציעה של כריס קרפנטר, הזניקו הגשה מאולתרת וניצחו בזכות ההתקפה המצוינת שלהם. אדם ויינרייט זכה בניצחון, נוח לאורי עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully