וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים לאיתור גופתו של ג'ימי הופה במישיגן

25.5.2006 / 10:04

הופה, שעמד בראש איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, נעלם ביולי 1975. ה-FBI סורק אסם בחוות סוסים במישיגן בתקווה למצוא את גופתו

ה-FBI סורק אסם בחוות סוסים במישיגן בחיפוש אחר גופתו של מנהיג העובדים ג'ימי הופה שנעלם ב-1975. צוותי חיפוש הסירו את רצפת הבטון כדי לחשוף את יסודות המבנה, ומקווים שמבצע החיפוש יושלם היום. "לא היינו רוצים למצוא את גופתו של ג'ימי ולשבור את עצמותיו", אמרה וונדי סיטק, מנהלת ההריסה.

ג'ימי הופה, דמות מיתולוגית ושנויה במחלוקת, סייע להפוך את איגוד נהגי המשאיות לארגון העובדים הגדול ביותר בארה"ב, והיה ידוע גם בקשריו עם הפשע המאורגן. הוא אף ריצה עונש מאסר בעוון סחיטת מושבעים והונאה בכלא פדרלי בפנסילבניה, ושוחרר אחרי שקיבל חנינה מהנשיא [[ריצ'רד ניקסון]] בדצמבר 1971. ניקסון התנה את החנינה בכך שהופה "לא ייצור קשר ישיר או עקיף עם כל ארגון עובדים", עד 1980.

מבצע החיפושים הנוכחי אחר גופתו של הופה החל ב-17 במאי, אז התקבל ב-FBI "קצה חוט אמין למדי". על פי התקשורת המקומית, המידע הגיע מדונובן וולס, אסיר פדרלי חולה בן 75, המרצה עשר שנות מאסר על אחזקת [[מריחואנה]]. וולס, שחי בחווה בשנות השבעים, דיווח ל-FBI שהוא ראה שני גברים חופרים בור באסם. הוא אמר ששני הגברים הניחו בבור מה שנראה כשטיח מגולגל יום אחרי שהופה נעלם.

הממשלה תפצה את בעלי החווה

הופה נראה לאחרונה ב-30 ביולי 1975 במסעדה בעיירה סמוכה. הוא הגיע לשם כדי לפגוש את העבריין אנתוני גיאסלון ואת נציג נהגי המשאיות מניו ג'רסי, אנתוני פרובנאזו. הופה האמין שגיאסלון ארגן את הפגישה כדי לישר את ההדורים בין הופה עצמו לבין פרובנאז, אך הופה היה היחיד שהגיע לפגישה, כך טוען ה-FBI.

גיאסלון ופרובנאזו אמרו מאוחר יותר בחקירתם כי לא התקיימה שום פגישה. ה-FBI אמר כי ייתכן שהיעלמותו של הופה קשורה למאמציו להשיב את כוחו באיגוד נהגי המשאיות.

ה-FBI מחפש אחר גופתו של הופה מזה שנים. בספטמבר 2002 נמצא די-אן-אי במכונית שהייתה מעורבת בהיעלמותו של הופה. במאי 2004 הסירו הרשויות לוחות רצפה מבית בדטריוט ומצאו שרידי דם, שייתכן שהיה קשור להיעלמותו של הופה.

ב-CNN דווח, כי אחרי שהעובדים יסיימו להסיר את בסיס הבטון מהבניה, יחלו אנשי ה-FBI לחפש את הגופה מתחת ליסודות החווה. הממשלה תהיה חייבת לבנות את האסם מחדש, ולפצות את בעליו על כל נזק שעלול להיגרם לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully