וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אדמונטון מריחה את הגמר

24.5.2006 / 14:58

האוילרס ניצחו את המשחק השלישי מול אנהיים, 4:5 עם שליש שלישי מטורף, עלו ל-0:3 בסדרה ויכולים לסגור עניין במשחק הבא

אדמונטון - אנהיים 4:5 (0:3 לאוילרס בסדרה)

איזה משחק מטורף. מה שהחל כמשחק פלייאוף תמים ושגרתי לכאורה, עם שער בודד של טובי פטרסן מאדמונטון בשליש הראשון, הסתיים במטח של שמונה שערים, ארבעה לכל צד, בשליש האחרון. וכשהכל ננעל, האדמונטון אוילרס התקרבו כדי עוד משחק לגמר שיפריד בינם ובין גביע סטנלי.

האוילרס כבר היו ביתרון 0:4, כמייקל פקה ושני שערי פאוור פליי של סטיב סטאיוס וכריס פרונגר חברו לשער של פטרסן, חמש דקות בלבד לאחר שהחל השליש האחרון. בתוך ארבע דקות הגיבו המייטי דאקס בשלישייה משלהם, מידי שון אודונל, טימו סלאנה וכריס קוניץ, אבל פרננדו פיסאני הבקיע את מה שהתברר כשער שעשה את ההבדל, שש דקות לסיום. השער השני של סלאני, 1:45 לסיום, לא הציל את המייטי דאקס מהסתבכות ומכמעט הדחה.

רק שתי קבוצות בהסטוריה של הליגה ושלוש בספורט האמריקאי הפכו פיגור של 3:0 לניצחון. קרייג מקטאוויש, מאמן האוילרס, היה כן כהרגלו: אפילו כשהובלנו 0:4 לא חשבתי שהסיפור סגור. זה פלייאוף. אנחנו שמחים שהוצאנו את הניצחון. היינו כבר בסיטואציות דומות שבהן הפסדנו".

מקטאוויש ופרונגר היו תמימי דעים באשר ללילה שבין חמישי לשישי: "חייבים להגיע לכאן עם זוג רגליים רעננות וטריות ולסגור את הסיפור".

לדאקס היה זה הפסד 13 ברציפות באדמונטון. המצב אצלם לא ממש מזהיר. "זה ממש מביך שלא ניצחנו את המשחקים האלה, אפילו לא אחד", אמר סלאנה, "חייבים לשנות דברים ולא לעשות כל כך הרבה טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully