וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום ולא להתראות לבקו"ם

24.5.2006 / 8:12

הבסיס הוותיק והידוע לשמצה שינה את שמו, וייקרא מעתה "מיטב". חייל ותיק: שיקראו לזה איך שהם רוצים, אני בדרך לבקו"ם

הבסיס הידוע ביותר לשמצה, הבקו"ם, החליף את שמו. במשך שנים עברו בבסיס הקליטה והמיון מיליוני מתגייסים ומשתחררים. עד כדי כך היה המקום משמעותי, שהוא הפך לחלק מהסלנג. אתמול הוחלף בטקס חגיגי שמו של הבסיס, מהבקו"ם ל"מיטב".

השינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר בצה"ל, במסגרתו אוחדו יחידות מנהל הגיוס ובסיס הקליטה ומיון ליחידה חדשה אחת, שכאמור, "מיטב" שמה. בראש היחידה יעמוד מי שהיה מנהל הגיוס, אל"מ אמיר רוגובסקי. המהלך הוא חלק ממהלך רה-ארגון בצה"ל, במסגרתו שונה גם שמו של אגף כוח אדם בצה"ל לאגף משאבי אנוש.

השם החדש ליחידה הוא לא ראשי תיבות, שזה חידוש בפני עצמו. בטקס שנערך אתמול הסביר אל"מ רוגובסקי כי היחידה החדשה הוקמה מהמיטב של שני הגופים, וכי האיחוד יאפשר לצה"ל לממש תהליכים בתחום ניהול משאבי האנוש. רוגובסקי אמר עוד כי במסגרת השינויים יוקמו וישופצו מתקנים לרווחת המתגייסים ויוקם מרכז לשירות ארצי למתגייס ולבני משפחתו שיאפשר העברת מידע שלם ורציף.

אחד הקצינים אמר כי עם כל הכבוד, השינוי לא יתפוס, וכי הבקו"ם לעולם יישאר הבקו"ם, מקום הגיוס והשחרור היחידי. ב"מעריב" דווח כי אחד מהחיילים הוותיקים בבסיס אמר כי הוא לא בטוח שאפשר להשתחרר עכשיו מצה"ל, כשאין בקו"ם. הוא הוסיף עוד "שיקראו לזה איך שהם רוצים, אני עוד חודשיים בבקו"ם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully