וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים מחוננים מלמדים קשישים לגלוש באינטרנט

22.5.2006 / 17:55

תלמידי כיתה ו' מפרוייקט מחוננים ברמת השרון נפגשים עם קשישים, החולקים איתם את סיפור חייהם ולומדים מהם לגלוש באינטרנט

תלמידי כתה ו' בפרויקט המחוננים "רמה" ברמת השרון עוסקים השנה בגיל השלישי בעיר. התלמידים יצרו קשר עם בית הקשיש בשכונת מורשה בעיר, והחלו לכתוב את סיפורי החיים של הקשישים, תוך כדי שהם מלמדים אותם להשתמש ב[[אינטרנט]]. לאחר מספר פגישות הכנה ומפגשים מאד מוצלחים - החלה העבודה הממשית, במסגרתה הקשישים מגיעים אחת לשבוע למתחם מפעל הפיס בעיר ופועלים ביחד עם התלמידים.

פרויקט "רמה" הוא פרויקט לתלמידים מחוננים ברמת השרון המתחיל מכיתה ג' ונמשך עד סוף כיתה ו'. לפרויקט נבחרים בכל שנה כמאה תלמידים, לאחר שעברו שני מבחנים מסננים. פגישות הפרויקט נערכות פעם בשבוע על חשבון זמן הלימודים, והתלמידים עוברים בו העשרות מיוחדות עם הדרכה מקצועית ברמה גבוהה ביותר. התוכנית הזו מתחברת לתכנית של משרד החינוך "קשר בין דורי".

ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר, אמר כי "מערכת החינוך האיכותית ברמת השרון בסך הכל מלטשת את היהלום שיש בכל ילד, וכשמדובר בפרויקט ’רמה’, בהחלט אפשר להגיד שזכינו בהמון יהלומים. העירייה תורמת את החלק שלה בטיפוח המצוינות שיש בכל ילד, בדאגה שהמפגש השבועי באשכול הפיס יחזיר אותם הביתה, עם ידע והעשרה. את השכר אנו מקבלים כולנו כקהילה, בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully