וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליונל ריצ'י מרקיד את העיראקים

22.5.2006 / 15:36

הכוכב הגדול של שנות השמונים זוכה להצלחה מחודשת דווקא בעיראק. הסיבה, לדבריו, היא המסר החוזר בשיריו - אהבה

הזמר האמריקאי ליונל ריצ'י, כוכב ענק בשנות השמונים, הוא הלהיט הגדול של רחובות [[בגדד]]. בחדשות ABC דווח, כי גם עיראקים שלא יודעים מילה באנגלית שרים שירים שלמים של ריצ'י, שחזר בשנים האחרות לכותרות בזכות בתו נערת השעשועים, ניקול.

"אני ענק, ענק בעולם הערבי", מודה ריצ'י, שהופיע בעבר במרוקו, דובאי, קטאר ולוב, בנימה גלויה של גאווה. "אם תשאלו אותי למה – אין לי שמץ של מושג". התיאוריה שלו לגבי ההצלחה המסחררת פשוטה למדי – המסר החוזר בשיריו: אהבה.

ליונל ריצ'י חדר לעולם המוזיקה לפני למעלה משלושים שנה, כחבר בלהקת הסול "הקומודורז". הוא היה סולן הלהקה, הסקסופוניסט ואחד מכותבי השירים שלה במשך 15 שנה. מאוחר יותר הוא יצא לקריירת סולו, וייצר שרשרת של 13 להיטים שנכנסו לעשרת הגדולים בארה"ב, מתוכם הגיעו חמישה למקום הראשון.

בשנים האחרונות מוכר יותר ריצ'י כ"אבא של" בזכות בתו המאומצת, ניקול, שכיכבה יחד עם חברתה, [[פריס הילטון]], בסדרה "החיים הפשוטים". הן נשלחו לחיות במשך חודש בעיירה אמריקאית שכוחת אל, והפכו לכוכבות גדולות בארה"ב.

בעיראק, לעומת זאת, ניקול לא מוכרת, אבל אביה זוכה לגלי הערצה חסרי תקדים. ריצ'י מודע לכך, והבטיח "אני אומר לה שהיא צריכה להשקיע יותר". ריצ'י אף אומר שנודע לו שהעיראקים השמיעו את שירו "All Night Long" ברחובות בגדד, בזמן שהטנקים האמריקאים פלשו לבירה ב-2003. למרות שהוא אינו תומך רשמי של המלחמה בעיראק, ריצ'י אומר שהוא יכול לתאר לעצמו יום שבו הוא יבוא להופיע בבגדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully