וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם המושבות למכירה אונליין

22.5.2006 / 7:38

גולשת יצירתית, שככל הנראה מאסה במגורים בעיר, החליטה להעביר את עצמה, יחד עם העיר, למיקום חדש. עיר במחיר מציאה

הגולשת "ג'יין למה", דמות עלומת פנים, הציעה באתר המכירות הפומביות eBay את [[אם המושבות]], הלוא היא פתח תקווה. העיר הוצעה למכירה לראשונה לפני יומיים, וכרגע ישנן באתר 22 הצעות, והמחיר – 20 דולרים. לאור העובדה שהמחיר ההתחלתי היה דולר אחד, אפשר שהמחיר עוד יעלה, מאחר שהמכירה אמורה להסתיים רק ביום ראשון הבא.

ג'יין הגדילה לעשות, וצירפה לקונה המאושר גם כרטיס לאוטובוס קו 66, כדי שיוכל לסוע לתל אביב כשישעמם לו. מכירת ערים באתר מקובלת, אבל בדרך כלל מדובר בערים היסטוריות בארה"ב, שריקות כמעט מאוכלוסייה, ולהן פוטנציאל תיירותי. זאת, לעומת פתח תקווה, שבה קרוב ל-180 אלף תושבים, והפוטנציאל התיירותי שלה שונה.

בתיאור הפריט כתבה ג'יין: "מחקרים מוכיחים ש-79% מתושבי פתח תקווה נושאים את שם המשפחה 'חנוכה'. ראש העירייה הוא חנוכה חנוכה. בתפקיד סגן ראש העיר מכהן צחי אירני, שיושב בבניין העירייה וממתין לטלפון מערוץ 2 בנוגע לספיישל שלו שאו-טו-טו ישודר. בין אתרי התיירות הידועים בעיר נמצא הכור הגרעיני של הצופים, הקניון הגדול ומוזיאון פתח תקווה לאומנות. את השניים האחרונים אפילו לא המצאנו".

כמו כן, צירפה ג'יין תמונה של מכחיש ידוע של העיר, שטוען כי אם המושבות לא קיימת. סידורי ההובלה למי שיקנה את העיר וירצה אותה אצלו בחצר לא ברורים, אבל ג'יין נחשבת למהימנה ורצינית באתר. האם היא מכרה כבר עיר אחרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully