וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון אילן בדרך לערוץ 24?

לי-אור אברבך

22.5.2006 / 4:25

לאחר תשע שנים ברשות השידור, עוזב אחד מעוגניה בתקווה לתוכנית בערוץ המוזיקה. לשם כך יקים חברת הפקות חדשה

מגיש "ריח מנטה" בערוץ 33, ירון אילן, צפוי לעזוב בקרוב את רשות השידור, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אילן נמצא במשא ומתן עם ערוץ המוזיקה 24, שם בכוונתו להגיש תוכנית בעלת מתכונת דומה לזו ששידר.

אילן, שנחשב לבר סמכא בכל הקשור למוזיקה ים תיכונית היה ברשות השידור במשך כתשע שנים - מרביתן בערוץ 33 וחלקן בערוץ 1. במשך השנים נחשב לאחד העוגנים של הרשות לאחר שקצר רייטינג נאה יחסית לפלטפורמה בה שידר.

בסביבתו של אילן ראו את תהליך העזיבה מתקרב לאחר שזה ספג לא אחת מהלומות מהרשות. באחת הפעמים הורדה תוכניתו במפתיע מימי שישי לאחר מחאות אנשי הוועד, בפעם אחרת, ניתנה לו הוראה להפחית במינון המזרחי. על אף כל זאת, אילן מעולם לא התבטא נגד המהלכים או הרשות.

אם יעבור לערוץ המוזיקה יהיה אילן, המגיש תוכנית בסינדיקציה ברדיו האזורי, שותף להקמת חברת הפקות "מנטה-לי" שתתמקד, לפחות בתחילה, בהפקת הטברנה שלו.

שרית בירן המייצגת את אילן, אישרה את הדברים ואמרה, כי "תוכניתו של ירון היא התוכנית היחידה בטלוויזיה העוסקת במוזיקה ים תיכונית וערוץ 24 הוא המקום המתאים עבורה. במשך השנים, צברה התוכנית קהל נאמן וככל הנראה עכשיו ירד הריח ונשארה רק המנטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully