וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי ואל-על הזניקו את פעילות מק'אן

איילה צורף

22.5.2006 / 1:00

דו"ח יפעת: בנק הפועלים ובזק אחראים לגידול של אדלר-חומסקי באפריל. רשתות השיווק שוב במקום הראשון במדד התחומים

שני משרדי פרסום עשו קפיצה גדולה בהיקפי הפעילות החודשיים שלהם בחודש החולף. מקאן-אריקסון, שסיים את החודש במקום הראשון בדירוג עם פעילות בהיקף 9 מיליון דולר, בפער של 4 מיליון דולר מהמקום השני - פער משמעותי מאד כאשר מדובר בפעילות בהיקף חודשי. את האומדן להיקף הפעילות החודשית של משרדי הפרסום עורכת יפעת בקרת פרסום, במחירים ריאליים.

משרד נוסף שהיה פעיל במיוחד בחודש החולף הוא אדלר-חומסקי, שסיים את אפריל במקום השני בדירוג הפעילות הכספית של משרדי הפרסום, עם פעילות בהיקף 5 מיליון דולר. אדלר ממוקם לרוב במקום הרביעי בדירוג הכספי, אך החודש הוא עקף את באומן-בר-ריבנאי ואת שלמור-אבנון-עמיחי, שלרוב מדורגים לפניו.

את הזינוק של מקאן חייב המשרד לכמה מפרסמים גדולים, והבולטים שבהם הם סלקום, בנק לאומי ואל-על. כל אחת מהחברות השקיעה כ-900 אלף דולר במחירים ריאליים, בפרסום המותג שלה באפריל.

את הגידול החודשי של אדלר-חומסקי ניתן לייחס לקמפיין התרומה לקהילה של בנק הפועלים, ולקמפיין השנוי במחלוקת של בזק - "בזק סטור". הקמפיין עמד בליבה של סערה תקשורתית ועימות בין בזק למשרד התקשורת, שטען שמדובר בקמפיין בעל הטבות בעייתיות. הקמפיין של בזק, "מבצע אביב", אף הגיע למקום הראשון בדירוג החודשי כקמפיין הפרסום הגדול ביותר באותו חודש, בעלות של כ-700 אלף דולר.

פעילות הפרסום של רשתות השיווק מדורגת במקום הראשון בדירוג החודשי של התחומים מזה מספר חודשים, ונראה כי את השנה יסיימו רשתות השיווק כשהן המפרסמות הגדולות במשק, הרבה יותר מאשר חברות הסלולר - המפרסמות הגדולות ביותר בשנים האחרונות. הללו הקטינו משמעותית את היקפי הפרסום שלהן בשנתיים החולפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully