וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הצרפתים הכי משעממים ולא ידידותיים

21.5.2006 / 11:28

למעלה מ-6,000 בריטים השתתפו בסקר שהציב את צרפת וגרמניה בעמדה לא נעימה. ואיפה יש את האוכל הכי טוב? באיטליה כמובן

הבריטים לא אוהבים את הצרפתים. כך לפחות ניתן להסיק מסקר נרחב שנערך השבוע ברחבי הממלכה ממנו עולה כי 46% מהבריטים חושבים שהצרפתים הם האנשים הכי פחות ידידותיים בעולם. למעלה מ-6,000 בני אדם השתתפו בסקר שהציב את [[צרפת]] באור לא נעים במיוחד.

לפי הסקר, צרפת "זוכה" במקום הראשון גם בשאלה "מהי האומה המשעממת ביותר" וגם בקטגוריית "מהי המדינה הכי פחות נדיבה". גם [[גרמניה]] לא יכולה לצאת מרוצה מתוצאות הסקר שמציב אותה במקום השלישי בקטגוריות הנ"ל.

את הסקר, שנערך באתר מיוחד למטיילים, דווקא יזם אזרח צרפתי, ז'רום טוזה, שהופתע מהתוצאות ואמר כי לא האמין שצרפת תצא כל כך רע מהסקר המדובר. "אני חושב שאורח החיים הרומנטי שלנו לא מובן ברחבי העולם, אבל תהיו בטוחים שאני אעביר את המסר שהתקבל מהסקר הזה למשפחתי ולחבריי בצרפת, כדי שנוכל לשפר את הנתונים לקראת הסקר הבא", אמר טוזה.

הסקר בדק גם מספר סוגיות נוספות, למשל בתחום הגסטרונומי, והציב את [[איטליה]] כמדינה עם הבישולים והמאכלים הכי טובים. למקום האחרון הגיעה ארצות הברית, שהוגדרה כמדינה עם האוכל הכי לא מסוגנן ומקורי.

דווקא הבריטים לא נמצאים בעשרת הגדולים באף אחד מהקטגוריות, לטוב ולרע. מאמרי מערכת בעיתונים בממלכה ניסו להגדיר את התופעה ואמרו כי "אנחנו הבריטים, לא מתאימים לשום מקום. כנראה שאנחנו כל כך ממוצעים, שלא הצלחנו להיכנס למקום דומיננטי בשום קטגוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully