וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפר מתים מחו"ל מפוזר באתרי קודש בישראל

21.5.2006 / 9:42

נוצרים מאמינים מבקשים לפזר את אפרם באתרים כמו כנסיית המולד, העיר העתיקה בירושלים ונהר הירדן. ויש גם בקשות יוצאות דופן

גימיק חדש בצוואות מתים מחו"ל מתפזר בארץ: האנשים מבקשים בצוואתם לשרוף את גופתם ולפזר את אפרם באתר קדוש בארץ ישראל. מדובר בעיקר בנוצרים מאמינים שמעוניינים להתאחד עם המקומות הקדושים לנצרות לנצח נצחים.

בית הלוויות "עלי שלכת", המשמש כנציג בארץ של בתי לוויות בחו"ל, מפזר את אפרם של מי שמבקשים באתרים קדושים ב[[ירושלים]], [[נצרת]], הכנרת או נהר הירדן.

אלון נתיב, מנכ"ל בית ההלוויות אמר שהמקומות המבוקשים ביותר הם אתרים בעיר העתיקה בירושלים, כנסיית המולד בבית לחם, הכנרת, נהר הירדן ואתרים נוספים המוזכרים בתנ"ך או ב[[ברית החדשה]].

פיזור אפר המתים נעשה תוך הענות לבקשות מיוחדות שהותיר בצוואתו, כמו למשל הקראת קטע, נגינת שיר או מזמור וכדומה. נתיב סיפר כי לעיתים בני המשפחה מגיעים לארץ לטקס ולעיתים הם שולחים את אפרו של המת, ובית הלוויות דואג לכל הסידורים ולעריכת הטקס.

נתיב סיפר עוד כי בית ההלוויות טיפל גם במספר בקשות יוצאות דופן, כמו למשל גבר שהתגורר בחו"ל וציווה שגופתו תישרף ואפרו הוטמן בתוך קבר אימו בארץ. בקשה אחרת הייתה של אדם שביקש שאפרו יפוזר בחוף הים התיכון.

בית הלוויות "עלי שלכת" הוא היחיד העוסק בשריפת גופות בישראל ומציע מגוון אפשרויות להנצחת זכרם של מי שבחרו שגופתם תישרף: הטמנת האפר בחצר הבית או באתר אחר, פיזור האפר בים ושירותים חדשים של הפיכת האפר ליהלום או הטסת האפר לחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully