וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי נאגין ניצח בבחירות בניו אורלינס

רויטרס

21.5.2006 / 8:53

ראש העיריה המכהן, שהתפרסם לאחר ההוריקן קטרינה לפני 9 חודשים, גרף 52% מהקולות ויצטרך כעת להמשיך את מלאכת שיקום העיר

ראש עיריית [[ניו אורלינס]], ריי נאגין, זכה הלילה לכהונה שנייה בתפקידו לאחר ספירת הקולות בבחירות בעיר המתאוששת מה[[הוריקן קטרינה]] שפקד אותה לפני תשעה חודשים. נאגין גרף 52% מהקולות וגבר על מושל לואיזיאנה לשעבר מיטש לאנדריו.

משימתו העיקרית של נאגין תהיה להמשיך את שיקום העיר שנפגעה קשות מסופת ההוריקן ולהביא לשיפור ביחסים עם הממשל בוושינגטון ומושלת לואיזיאנה קתרין בלאנקו, לאחר שהרבה לתקוף אותם בטענה כי לא סייעו מספיק לעיר הפגועה.

בנאום הניצחון אמר ראש העיר הנבחר: "אנחנו מוכנים לצאת למשימה, יש לנו אלפי אזרחים, תושבי העיר, שפזורים ברחבי המדינה ורוצים לשוב לבתיהם לאחר ההוריקן, ואנחנו נחזיר את כולם לניו אורלינס".

תשעה חודשים אחרי האסון נאגין יצטרך להתמודד עם המחסור במקומות דיור בעיר, שאריות האשפה וההריסות שנשארו מהסופה ועליה באלימות ובפשיעה בעיר.

נאגין יסתמך כעת על מיליארדי דולרים של כספי סיוע שצפוי להעניק לו הממשל בוושינגטון, על מנת להתגבר על הקשיים והנזקים שעדיין נותרו בעקבות ההוריקן. נאגין אף פנה בנאום הניצחון שלו לנשיא [[ג'ורג' בוש]] ואמר, כי "שנינו ודאי היינו שני הפוליטיקאים הכי מושמצים באותם ימים של ההוריקן, אבל אני רוצה להודות לך על ההבטחה לסייע לנו ככל שיידרש ומקווה שהסיוע יגיע במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully