וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזרי "סטאר טרק" במכירה פומבית מיוחדת

רויטרס

21.5.2006 / 7:37

לכבוד חגיגות ה-40 לסדרה, החליטו בפארמונט לנקות מחסנים, ו-4,000 פריטים יוצעו למכירה באוקטובר ב"כריסטי'ס". יהיה קוסמי

מעריצי סטאר-טרק מוזמנים לכוון את הפייזרים שלהם לסתיו הקרוב, אז בית המכירות הפומביות כריסטי'ס יערוך את המכירה הפומבית הראשונה של מזכרות ומוצרים מחמש עונות של הסדרה ועשרת הסרטים.

CBS פארמונט פיקצ'ר'ס מנקה את המחסנים שלה, ומוציאה מתוכם למעלה מ-1,000 פריטים, שיוצעו למכירה יחד עם 3,000 פריטים נוספים שנאספו. המכירה צפויה להתקיים ב-5-7 בחודש אוקטובר, תאריך התואם את חגיגות ה-40 ליציאת "[[מסע בין כוכבים]]" הסדרה המקורית.

מעריצים ואספנים יזכו להזדמנות לרכוש אביזרים החל מדגמים של ספינת האם ועד המדים של קפטן קירק. בית המכירות צופה הכנסות של 3 מיליון דולרים. פריטים נוספים שיוצעו למכירה הם כלי נשק ואביזרים ותלבושות שלא יצאו ממחסני פארמונט מעולם. בין הפריטים הלוהטים צפויים להיות דגם מוקטן של ספינת האם, המשמש בצילומי אפקטים. פריט זה בלבד צפוי להכניס בין 15 ל-25 אלף דולרים. פריט נוסף הוא העתק של כיסאו של קפטן קירק שהוכן לסדרת הטלוויזיה ב-1996, שיכניס על פי ההערכות כ-10,000 דולר.

מעריצים עם תקציב קטן יותר יוכלו לרכוש פריטים אחרים, המוערכים ב-300 דולרים. קטי אלקיס, מנהלת האוספים המיוחדים בכריסטי'ס, אמרה כי קשה לחשב את ערכם של הפריטים, מאחר שקשה להעריך את האפקט הרגשי שקיים סביב הפריטים.

הערכות קודמות במכירות פומביות של פריטים מהאוסף של מרלין מונרו וג'קי קנדי, פיספסו את המחיר ששולם עבור הפריטים, והגיע לפי-10 עד 100 מהתחזית. מעריצי סטאר טרק, המנהלים קהילות מקוונות ענפות, כנסים ומועדונים, הוכיחו כי הם המעריצים השרופים ביותר בתרבות הפופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully