וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: לא נחים לרגע

עמיאל רז

20.5.2006 / 19:01

כולם מתכוננים למונדיאל, אבל הליגה הברזילאית ממשיכה. במוקד המחזור השישי: ואסקו מארחת את קורינתיאנס, קרוזיירו מול פלמנגו

ואסקו דה גמא – קורינתיאנס:

בביתו של העיתונאי סלבה ברזילאי, אוהד שרוף של ואסקו, בוודאי חגגו כל סוף השבוע את עליית הקבוצה לגמר הגביע הברזילאי, לאחר ניצחון במפגש הכפול מול פלומיננזה. ביום ראשון יוכלו אוהדי ואסקו הרבים בישראל להתיישב מול הטלוויזיה ולצפות במשחקה הביתי של הקבוצה מול האלופה קורינתיאנס (שידור ישיר, 21:55 בערוץ ESPN).

אצל הטימאו יהיה זה משחק הבכורה של המאמן ג'יניניו, מאמנה השלישי של הקבוצה העונה, שבוודאי מקווה להיות האחרון בתפקיד.
לקבוצה יחסרו שלושת הכוכבים שנמצאים עם נבחרותיהם: מאשצ'רנו וטבז נטשו לטובת ההכנות של ארגנטינה למונדיאל. ריקארדיניו כבר אורז את המזוודות לקראת משחק האימון של ברזיל מול שוויץ, בו הוא צפוי ליטול חלק. מי שכן ישחק הוא החלוץ רפאל מורה, שכבש צמד בשבוע שעבר. מורה ישתף פעולה עם נילמאר, המאוכזב הברזילאי הגדול של השבוע בעקבות אי זימונו לסגל הנבחרת למונדיאל.

אצל ואסקו מומלץ לשים לב למוראייס, הקשר הצעיר, שגדל בקבוצה והוא חביב הקהל המקומי. הבלמים דיניץ ולואיז ינסו למנוע את ההגבהות לכיוונם של חלוצי הטימאו הגבוהים. רמון, מוראייס ואנדרדה אחראים על הקישור, כשבחוד וואלדיראם ואדילסון הוותיק, לשעבר שחקן הנבחרת.

הטימאו כמו תמיד פייבורטים. אבל, בשל ההרכב החסר ויתרון הביתיות, בהחלט יתכן שסלבה וחבריו ימשיכו לחגוג גם השבוע.


קרוזיירו – פלמנגו:

עוד לפני ששיחק דקה בקבוצת בוגרים ברזילאית נרכש ג'ובני אלבר, חלוצה של קרוזיירו, ע"י גרסהופרס השוויצרית. במשך שנותיו הרבות באירופה לא הסתיר החלוץ את אהדתו לקבוצת הפאר הברזילאית פלמנגו. מחר יהיה זה יום חג לאלבר שיפגוש לראשונה בחייו את הקבוצה אותה הוא כל כך אוהב. בראיון עיתונאי לקראת המשחק אמר אלבר: "זה נכון שכל חיי אני אוהד פלמנגו, אבל אני צריך לדאוג ללחם שלי ומבחינתי מה שחשוב היום זה ההצלחה של קרוזיירו".

יחד עם אלבר יפתח הקשר ווגנר, מלך השערים של הברזילראו, עד כה עם חמישה כיבושים. עוד בקישור ישחקו ג'ונילסון ומרטינז, שיחד עם סיוע מאסיבי של הקהל צריכים להספיק לניצחון שיביא להמשך הריצה בצמרת.

בפלמנגו עדיין חוגגים את העלייה לגמר הגביע הברזילאי השבוע. הישג שאולי יסמן דרך חדשה לקבוצה הגדולה בברזיל. החלוץ לואיזאו, לשעבר שחקן הנבחרת, עדיין פצוע ולא ישותף במשחק. בפלמנגו, שבמשחקיה הובקעו הכי מעט שערים העונה, מקווים שהחלוצים אובינה ודייגו סילבה יצליחו להפתיע את הגנת השועלים הכחולים בדרך, לראשונה מזה זמן רב, לצמרת הגבוהה בברזילראו.

סנטוס מקווה לשמור על הפסגה

פלומיננזה – סנטוס:

מוליכת הטבלה, סנטוס, מגיעה למרקאנה למשחק צמרת שצפוי להיות סוער. מולה תתייצב פלומיננזה שהודחה אמנם השבוע מהגביע, אבל ממוקמת, במרחק נגיעה מסנטוס, במקום הרביעי.

לשורות פלומיננזה יחזור החלוץ הצעיר לני, שזכה למנוחה בהפסד המרגיז לפיגרנסה, בשבוע שעבר. לני ישתף פעולה עם טוטה הוותיק כשעדיין לא ברור מה מצבו הפיזי של פטקוביץ הפצוע, שבנוסף לפציעתו עבר שבוע לא פשוט כשלא זכה לזימון לשורות סגל הנבחרת היגוסלבית למונדיאל. זימון שלדעת רבים בברזיל הגיע לו לאור יכולתו הטובה בברזיל בשנים האחרונות.

אצל הדגים של לושמבורגו יחסר הבלם הפרגוואי מנצור שעזב לטובת הכנות נבחרתו לקראת המונדיאל. אבל, גם בלעדיו מקווים בסנטוס להמשיך את המומנטום בניסיון לברוח לצמרת הברזילראו בדרך לאליפות.


יתר המשחקים:
אתלטיקו פראנאנסה – גויאס:
פורטלזה – פראנה:
אינטרנאציונל – פיגרנסה:
סאו פאולו – סאו קאטניו:
פלמייראס – סנטה קרוז:
פונטה פרטה – גרמיו:
ג'ובנטוד - בוטאפוגו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully