וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רדיו 99 אסקייפ חוששים לעתידם בתחנה

רויטל שרביט

19.5.2006 / 13:38

גיידמק כבר הצהיר כי בכוונתו לשנות את תכני התחנה. חששות העובדים אף נובעים מעזיבתה הצפויה של המנכ"לית, חנה גרטלר

ביום חמישי רכש את מניות הרדיו האזורי 99 אסקייפ המיליארדר ארקדי גיידמק, שכבר הצהיר כי בכוונתו לשנות את תכני התחנה ולהוסיף לה מהדורות חדשות בכל שעה. עובדי תחנת הרדיו, השוכנת באזור התעשייה הרצליה, חוששים לעתידם בתחנת הרדיו בעקבות רכישת התחנה על ידי המיליארדר ארקדי גיידמק, ועזיבתה הצפויה של המנכ"לית, חנה גרטלר.

גיידמק רכש את התחנה, המשדרת בעיקר מוסיקה לצעירים, ביום חמישי שעבר, לאחר משא ומתן שנמשך ארבעה ימים. הוא רכש את כל מניות הרדיו מכלל חברי הדירקטוריון של חברת 'כאן תקשורת מקומית'. גיידמק תיכנן כבר זמן רב לרכוש ערוץ תקשורת ישראלי, בנוסף לתחנת רדיו מוסקווה, הנמצאת בבעלותו זה זמן רב.

עובדים בחברה סיפרו השבוע, כי בשעות הבוקר של יום חמישי הם קיבלו הודעה מגרטלר על "ישיבת חירום" שתתקיים ברדיו בשעה 19:00. כשהעובדים הגיעו למקום, הם נדהמו לראות את גיידמק יושב בחדר הישיבות שהיה עמוס בכיבוד ובבקבוקי יין. את ישיבת החירום פתחה גרטלר בהודעה הרשמית כי הרדיו החליף בעלים וכי מעתה הבעלים היחידים שיש לתחנה הוא גיידמק. עוד ציינה המנכ"לית, שהחזיקה עד ליום חמישי שעבר במרבית מניות התחנה, כי העסקה לא נבעה מקשיים כלכליים של התחנה, אלא משיקולים של עסקה כדאית במיוחד.

את הקשר הראשוני בין גיידמק לבעלי המניות עשתה גרטלר בעצמה, לאחר שאחד מחברי הדירקטוריון ביקש למכור את מניותיו. מכיוון שגיידמק נוטה לרכוש בעסקותיו "הכל או כלום", נאלצה גם גרטלר לוותר על מניותיה, לפי דבריה, בכאב רב. לאחר נאום הפתיחה המרגש של גרטלר, אמר גיידמק לעובדי התחנה באנגלית, כי הוא שמח להיות הבעלים של "הרדיו המוביל בישראל", כדבריו.

נכון לעכשיו ממתינה התחנה, ביחד עם בעלי המניות, לאישורה הסופי של העסקה על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. על פי ההסכם עם גיידמק, תישאר גרטלר מנכ"לית התחנה בחצי השנה הקרובה. עובדי התחנה נכון להיום אינם יודעים לאן פניהם מועדות, וחלקם חוששים לעתידם, גם בעקבות הודעתו של גיידמק שהוא מעוניין לשנות את תכני התחנה, ולהוסיף לה בין השאר מהדורות חדשות.

גרטלר ניסתה השבוע להרגיע את העובדים המודאגים. "פורמט התחנה יישאר באופן עקרוני כפי שהוא, בנוסף למבזקי חדשות שישודרו בכל שעה. גיידמק רכש את התחנה מכיוון שהיא מצליחה, ואני מקווה שבזכותו נמשיך להצליח. כרגע אינני מעוניינת להמשיך ולהגיב כי העסקה תלויה באישור הרשות השנייה, על אף שאין סיבה כי זו לא תאשר אותה. למען הסדר הטוב אני מעדיפה להמשיך ולחכות עד לתגובה המורחבת".

את תגובתו של גיידמק, ששהה השבוע בחו"ל, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully