וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל תתחיל להשתמש בשבבים של AMD

רונן סרברניק

19.5.2006 / 9:54

רשמה ירידה של 18% ברווחיה ברבעון הראשון. הכנסות דל צמחו לרמה של 14.2 מיליארד דולר לעומת 13.4 בתקופה המקבילה

חברת דל הודיעה היום כי בכוונתה להתחיל להשתמש בשבבים של יצרנית השבבים . ההודעה שולחת את שתי המניות לעליות חדות במסחר האלקטרוני שלפני הפתיחה.

מניית AMD עולה ב-13% ומניית דל עולה בכ-4% במסחר לפני הפתיחה בוול סטריט. מניית , מתחרתה של AMD וספקית השבבים של דל ב-22 השנים האחרונות, יורדת ב-5%.

דל, אשר דיווחה על ירידה של 18% ברווחיה הרבעוניים, מצטרפת לרשימה הולכת ומתארכת של חברות אשר זונחות את אינטל ומתחילות להשתמש בשבבים מתוצרת AMD. דל מסרה כי בכונתה להתיל בשיווק שרתים מרובי מעבדים אשר עושים שימוש במעבד אופטרון של AMD עד סוף השנה.

במקביל דיווחה דל על ירידה של 18% ברווחיה ברבעון הראשון. החברה רשמה רווח נקי של 762 מיליון דולר, 33 סנט למניה, לעומת רווח של 934 מיליון דולר, 37 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הכנסות החברה צמחו לרמה של 14.2 מיליארד דולר לעומת 13.4 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

"חלק מהמתחרים שלנו יותר חזקים מכפי שציפינו", אמר מנכ"ל החברה קווין רולינס. כמו כן מסרה החברה כי אין בכוונתה לתת תחזיות הכנסות ורווח למניה מדויקות ומסרה כי "אנו צופים שתוצאות הרבעון השני של 2007 יהיו דומות לתוצאות הרבעון הראשון".

ברבעון הנוכחי, צופים אנליסטים לרווח של 34 סנט למניה על בסיס הכנסות של 14.4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully