וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניי החמאס קודמים

בעז העצני

19.5.2006 / 8:50

בעז העצני מתקשה להאמין למינוי השרים הפחות מתאימים לתפקידים הלא נכונים, ולכך שהממשלה מעבירה כספים לרשות ביודעה שהם יממנו טרור

די מגוחך לראות את אבירי מסדר הדאגה לעניים ולגימלאים, שרק לפני כמה שבועות נשבעו יומם וליל על מסירותם המוחלטת לשכבות החלשות, מעלים את מחירי הלחם - 5 דקות לאחר השבעת הממשלה, ומגמגמים נוכח שביתת חולי הסרטן.

קשה להתעלם מחוש ההומור של אהוד אולמרט, כפי שבא לידי ביטוי בהרכבת הממשלה ע"י מינוי של האנשים הפחות מתאימים לתפקידים הלא נכונים. את אלי ישי שלח למשרד התעשיה והמסחר ושם הוא אמור לייצג את התעשיינים והמעסיקים ולשמור על האינטרסים שלהם מול מעמד הפועלים. הוא יהיה זה שיחתום בעתיד על כל התייקרויות ועם רקורד כזה הוא יבקש בעתיד את אמון הבוחרים. "השר לענייני גימלאים", רפי איתן, מזכיר דווקא מליונר שבע, שהעבר שלו בהפקרת יונתן פולרד, אותו הפעיל כסוכן בארה"ב, צריך לפזר את ציפיותיהם של הגימלאים שחלמו על ייצוג בכנסת. המינוי של עמיר פרץ לתפקיד שר הביטחון אינו פחות משעשע.

יתכן כי שיקוליו של אולמרט היו מכוונים לגיחוכם וניטרולם של ראשי המפלגות הללו, אך הוא פגע בטובת המדינה, כי בסופו של דבר אנשים פועלים טוב יותר בנושאים הקרובים אל ליבם. בכלל, הממשלה הזו מתנהגת כאילו "אין מחר". ישי ופרץ ישלמו בעתיד על תאוות הכסא והפרת הבטחתם לבוחר, אולמרט ישלם על הפיכת מינויי השרים לבדיחה שתוביל לכשלון, השכבות החלשות והגימלאים ישלמו על התמימות, וכולם ישלמו על הפקרת הבטחון, כי האוייבים היחידים של הממשלה הזו הם המתנחלים.

שר הביטחון החברתי, עמיר פרץ, החל את דרכו ברגל שמאל כשלעג "לגנרלים ולאדמירלים", שאין מה לעשות, הם באמת ובתמים שמעו כמה וכמה פעמים כדורים שורקים ליד אזניהם וללא ספק תרמו רבות לכך שעסקנים בעורף יוכלו להשבית את המשק כאוות נפשם ללא הפרעה מצד האוייב. פרץ לא שכח את ייחודו החברתי והתגייס בכל כוחו לדאוג לבעיות החברתיות של האוייב. הוא התעקש להעביר לממשלת החמאס 50 מליון שקל בתור התחלה, בדיוק בימים שבהם התפרסמו דבריו של איש הכספים של ערפאת, פואד שובאכי, שפירט איך מופנים הכספים הישראליים לפיגועים. הדבר החמור הוא שפרטים אלו, שנודעים רק כעת לציבור הרחב, ידועים כבר שנים לכל המנהיגים, המסתירים זאת מאיתנו בעזרתה האדיבה של התקשורת, ובכל זאת הם ממשיכים להזרים כסף ישראלי למימון הטרור שהורג אותנו.

הזרמת הכסף מבוססת על ההסכם הכלכלי של אוסלו, לפיו מס ההכנסה של ערביי יש"ע העובדים אצל ישראלים ונגבה ע"י ישראל, מועבר על פי סידור מוטרף לרשות הפלסטינית. מעניין איפה יש עוד בעולם הסכם שכזה? האם ישראל משלמת את המיסים של העובדים הזרים לממשלת תאילנד, רומניה או סין? האם ממשלה כלשהי בעולם מעבירה לישראל את כספי המיסים שגבתה מישראלים העובדים אצלה? רק הסהרורים שחתמו על הסכמי אוסלו המציאו הסכם מופרך כל כך ועוד העמיקו את האבסורד בהמשיכם לשלם גם לאחר ריסוק כל ההסכמים ע"י ערפאת, כשהם יודעים היטב כי הכספים הללו מממנים את פיצוץ האוטובוסים והרקטות הנורות עלינו ללא הרף.

הפלסטינים מרויחים מכל העולמות. מקרבם יוצאים הגנבים האחראים לרוב גניבות הרכב והגניבות החקלאיות ולפני תחילת מלחמת אוסלו הם ערכו "מסע קניות" נרחב של גניבת תרופות אצלנו. בנוסף הם מצהירים על רצונם להשמיד אותנו ואכן מנסים לעשות זאת ללא הרף, ואנחנו... ממלאים אותם בכסף.

בזמנו, במהלך שיחות אוסלו, בפגישה שנערכה בזכרון יעקב, זיהה קצין צה"ל שהשתתף בשיחות את רכבו שנגנב כשהוא נהוג ע"י אחד מ"הפרטנרים" הפלסטינים שאיתם הם ישבו "לדבר שלום".

איש אצלנו לא העלה על הדעת, לפחות לקזז את עלויות הגניבות ואת החובות של ערבים לבעלי עסקים שלנו, שההסכמים הללו חסמו את האפשרות לכפות את גבייתם.

אחת האגדות בנוגע להתנתקות היו ש"אנחנו כאן והם שם" ולא נראה יותר את ערביי עזה. אם כך, מדוע לא פסק מעבר פועלים מעזה לתוך הקו הירוק? איך זה שישראל מספקת חשמל ומים לאלו המפגיזים שוב ושוב את תחנת הכח באשקלון עם רקטות שמורכבות מצינורות התמרורים שנגנבים אצלנו? מדוע מתעקש פרץ לפתוח את מעבר קרני, למרות מבול התרעות בלתי פוסקות לפיגועים נגד המעבר? למה אנחנו צריכים למות כדי שהם לא ירעבו? מאין המוטו העקום של השמאל: "עניי אויבך קודמים"?

כל הקלה וכל ויתור מתורגמים מיד לפיגועים ורצח. נסיגה מבית לחם, שכונתה "בית לחם תחילה", עלתה בפיצוץ קו 20 בירושלים לאחר שלא הועילו אזהרותיו של הרמטכ"ל בוגי יעלון. "יהודה תחילה" עלתה בלמעלה מ-20 הרוגים בשורת פיגועים באיזור חברון ועוד כמה אוטובוסים מפוצצים בכל רחבי הארץ, באדיבותן של אותן חוליות. פתיחת דרכים חסומות מובילה באופן קבוע לפיגועי ירי מרכב חולף ולמעבר של נשק ומחבלים, ואנחנו לא לומדים. אחרי כל פיגוע מופתעים מנהיגינו ועיתונאינו, כל פעם מחדש - בסגנון המזכיר את צ'מברלין שאמר לפני מותו: "לו רק מילא היטלר את ההסכם, היה הכל מסתדר".

איך הפכנו לסוג הפוך של פראיירים - מתים, אך לעולם אינם מתחלפים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully